خیریه مردمی عطر یاس نبوی

اردوی جهادی خیریه عطر یاس نبوی

اردوی جهادی خیریه عطر یاس نبوی در روز بارانی، یکشنبه ۹۷/۱۰/۱۰

بازدید مسئولین خیریه عطر یاس نبوی از مددجویان امروز صبح از ساعت ۸ صبح به همراه تیم مددکاری عطر یاس نبوی و تیم مددکاری بهزیستی شیراز، مسولین بهزیستی شیراز و رییس بهزیستی جناب آقای آزرمی آغاز و تا ۸ شب ادامه داشت.

در این بازدید ضمن جویا شدن از احوال مددجویان و دلجویی از آنها، از نزدیک مشکلات مددجویان مورد بازبینی قرار گرفت و راه حل هایی برای مشکلات ارائه داده شد و در پایان هر بازدید بسته های حمایتی تحت عنوان سبد کالا شامل برنج، روغن، ماکارونی، خرما، قند، شکر، مرغ، گوشت، سویا، حبوبات شامل عدس، نخود، لپه و بسته های لوازم تحریر به مددجویان اهداء گردید.

 

دوباره قدم های عطر یاس نبوی
درکوچه پس کوچه های مهربانی

پس از دست و پنجه نرم کردن با  برف و کولاک به همراه مه شدید، بالاخره به خانه های مددجویان عطر یاس نبوی رسیدیم. مدد جویانی که شاید کمتر کسی از حال و هوای این روزهای زندگیشان خبر داشته باشد. کسانی که با حداقل امکانات در این روزهای سرد زمستانی خانه هایشان را با دل های بزرگشان گرم می‌کنند و با دستهای خالی شان، بزرگترین میزبان بودند. میزبانانی که شنیدن داستان های زندگی شان در کنار یک استکان چای لحظاتی به یاد ماندنی را داشت.

از سختی هایشان برایمان می‌گفتند، سختی هایی همچون سوختن دست به علت نشتی گاز، بیماری ماکو پلی ساکاریز مادرزادی، معلولیت های جسمی و ذهنی و ضایع نخایی. امیدشان مثال زدنی بود که با وجود این همه سختی و کمبود های رفاهی، همچنان لبخندی بر چهره داشتند که می‌گفت خدا بزرگ است و روزهای خوب در انتظار…

این بود خلاصه ای از وظایف عطر یاس نبوی که امروز به انجام رسید: 

اهدای کمک هزینه دارو.

اهدای کمک هزینه تحصیلی تا مقطع فوق لیسانس به نوجوان ۱۶ساله که به بیماری ماکو پلی ساکاریز مادرزادی مبتلا بود.

اهدای کمک هزینه مسکن به مددجو بی سرپرست و مادر سالمندش.

اهدای کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان بی بضاعت و محروم از تحصیل.

اهدای هزینه تعمیر منزل به خانواده دو نفر معلول جسمی حرکتی.

به لطف خداوند متعال، اردوی جهادی خیریه عطر یاس نبوی ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار و اطلاعیه ها