خیریه مردمی عطر یاس نبوی

جشن تولد یکصد فرشته آسمانی با حضور مسئولین استان

برگزاری جشن تولد یکصد فرشته عطر یاس نبوی با حضور مسئولین استان، به همراه هنرمندان محبوب کشوری.

دیروز مورخ ۱۶ اسفند سال ۹۷ جشن تولد گروهی تعداد ۱۰۰ کودک یتیم از کودکان تحت حمایت عطر یاس نبوی که از نعمت پدر و مادر محروم شده اند به صورت بسیار دل انگیز و باشکوهی برگزار شد.
با حضور استاندار بزرگوار فارس، تعدادی از مسئولین و هنرمندان عزیز و بنام کشور و هم چنین ۱۰۰۰ نفر از خیرین عزیز زیباتر شد.
کودکان بی سرپرست عطریاس نبوی با پدر معنویشان «استاندار فارس دکتر رحیمی عزیز »کیک تولدشان را بریدند؛باری دگر مسئولی ارزشمند و فداکار مهربانی و کمک به ایتام را یاد آور میشود.
و در این دوران سخت اقتصادی،باز هم قلبهای مهربان خیرین گل کاشتند،گل هایی زیبا از محبت ، بی پروا بخشیدند،تا دل ده ها کودک غم دیده را، شاد کنند.
کیک تولدی ۱۰۰ کیلویی و بسیار باشکوه،
ای کاش ارزش کمک کردن و شاد کردن دلهای هم نوعانمان را فراموش نکنیم و هیچ مشکلی نتواند بر مهربانی قلبهایمان چیره شود.
ای کودکان فقیر و بی پناه شهر،عطر یاس نبوی اغوشش همیشه به رویتان باز است،و دلیلی خواهد ساخت تا دوباره لبخند بزنید.
و با این هدف، آموزش و یاداوری کمک کردن؛ همه مردم شهر را و مسئولین دلسوز و مهربان را از وجودتان به کوشش و تلاش وا میدارد.
کودکان عزیزمان،هرگز نخواهیم گذاشت که فراموش شوید.
و این جشن بهانه ای برای شادی شماست و ارزشتان،
چرا که بزرگوارانی همچو خیرین و استاندارمحترم فارس جناب آقای دکتر رحیمی که پدرانه در کنارتان ایستادند، به همراه مدیران خود.
جناب آقای دکتر موسوی، مدیرکل محترم بهزیستی استان فارس جناب آقای آزادی؛ مدیرکل محترم حوادث و بحران فارس و سرکار خانم معلم مدیرکل محترم امور اجتماعی استان، استاد بزرگ، هنرمند فرهیخته و چهره محبوب سینما و تلویزیون جناب آقای مهدی فقیه،حضور یافتند.

در ادامه شما را به دیدن گزارش تصویری جشن دعوت میکنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار و اطلاعیه ها