خیریه مردمی عطر یاس نبوی

برپایی جشن روز دختر توسط خیریه عطریاس نبوی

 

به گزارش روابط عمومی خیریه عطریاس نبوی همزمان با آغاز دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه(س) جشن بزرگ روز دختر در محل پارک بعثت شیراز توسط خیریه عطریاس نبوی با همکاری شهرداری منطقه یک شیراز برگزار شد.

در این ویژه برنامه که در بوستان بعثت شیراز برگزار گردید؛ برنامه های شاد و متنوعی از قبیل اجرای موسیقی زنده توسط خوانندگان مطرح شیرازی، تقلید صدا، اجرای طنز، مسابقه ویژه کودکان و بزرگسالان همراه با اهداء جوایز و موسیقی سنتی توسط گروه های مختلف هنری جهت شادی حال همشهری های عزیز تدارک دیده شده بود.

در ابتدای این مراسم مجری برنامه ضمن خوش آمد گویی به همه عزیزانی که در این جنگ شادی حضور بهم رساندند این روز را به همه دختران تبریک عرض نمود و آرزوی تندرسی و موفقیت را برای یکا یکا آنان خواستار شد.
در این جنگ شادی گروه کودک دومینو به مناسبت روز دختر مسابقات شاد و متنوعی را همراه با اجرای طنز ویژه کودکان و برنامه های شاد موسیقی و دکلمه کودکانه توسط خاله خورشید، را تدارک دیده بود. در پایان این مسابقات هدایایی توسط خیریه عطریاس نبوی به مناسبت روز دختر به کوچولوهای عزیزی که در این مراسم حاضر بودند اهداء گردید.

در پایان این مراسم، از “مهندس حسینی“ مدیر پروژه ساخت پرورشگاه خیریه عطریاس نبوی دعوت به عمل آمد تا درباره عملکرد، اهداف و برنامه های پیش روی خیریه که همه و همه مدیون حمایت های خیرین نیک اندیش مجموعه در طول سالهای جاری بوده است دقایقی را با مردم به گفتگو بپردازد.

حسینی، ضمن تبریک این روز به همه دختران، از همه عوامل، مسئولین و دست اندرکارانی که دست به دست هم دادند تا این مراسم در شب میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) برگزار گردد، تشکر ویژه نمود. وی خاطر نشان کرد که با توجه به اطلاع رسانی های مکرر در خصوص ساخت اولین و مجهزترین پرورشگاه نگهداری-آموزشی ویژه کودکان بی سرپرست در شیراز، امید آن را داریم که با همت دستهای مهربان و قلب های رئوف شما مهربانان نیک اندیش بتوانیم طی چند ماه آتی اولین مرحله از عملیات خاک برداری پرورشگاه در گلدشت حافظ را شروع کنیم.
این مراسم با گرفتن تصاویر دسته جمعی کارکنان و عوامل برگزار کننده جشن خاتمه یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار و اطلاعیه ها