خیریه مردمی عطر یاس نبوی

به گزارش روابط عمومی عطر یاس، عباس عسکری مدیرعامل مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست عطر یاس نبوی   با اشاره به اینکه همدلی اغلب با همدردی یا ترحم اشتباه گرفته می‌شود گفت: تامین نیازهای اولیه افراد آبرومند نیازمند و حفظ کرامت انسانی این عزیزان برای حمایت های جانبی مورد توجه خیرین عطر یاس نبوی   است .

وی گفت : همدلی مفهوم گسترده‌ای است که به واکنش های شناختی و عاطفی افراد نسبت به تجربیات مشاهده شده دیگران و حل گوشه ای از نیازمندی های آنها  برای  سلامت روحی و تامین نیازهای اولیه ایشان است.

عسکری افزود :  داشتن همدلی احتمال کمک به دیگران و ابراز شفقت را افزایش می‌دهد و  همدلی، یک عنصر کلیدی در روابط موفق است،  زیرا به ما کمک می‌کند دیدگاه‌ها، نیازها و خواسته‌های دیگران را درک کنیم و با استفاده از پتانسیل ها و سرمایه های اجتماعی بخشی از آن را مرتفع کنیم.

عباس عسکری افزود : در همدلی عطر یاس  بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، مرغ، ماکارونی و حبوبات و در  راستای همدلی اجتماعی  در بحث رسیدگی به افراد نیازمند و ایتام با مشارکت کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس  با شناسایی افراد نیازمند در حاشیه شهر شیراز تهیه و توزیع شد.

وی افزود :  تعداد ۱۱۰ بسته معیشتی  به همت خیرین ، خیراندیشان  عطر یاس نبوی و کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس  تهیه و درب منزل این عزیزان تحویل شد. 

عسکری بیان کرد : با توجه به شناسایی جمعی از خانواده های نیازمند که وضعیت  اقتصادی مناسبی نداشتند ، در غالب همدلی عطر یاس با  پیگیری و حمایت قابل تقدیر کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس و مشارکت جمعی از خیرین عطر یاس بسته های معیشتی تهیه و توزیع شد .

عسکری در پایان گفت : مرحله دوم همدلی عطر یاس به زودی جهت مشارکت خیرین و با هدف تهیه ۳۱۳ بسته معیشتی فراخوان و اجرا خواهد شد که  امیدواریم بتوانیم با مشارکت خیرین شیرازی گام دیگری را در راستای کاهش مشکلات جمعی از همشهریان نیازمند  شیرازی برداریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار و اطلاعیه ها