خیریه مردمی عطر یاس نبوی

سوالی که ممکن است ذهن خیلی از بازدیدکنندگان وبسایت، دنبال کنندگان ما در فضای مجازی و یا سایر اشخاص را حداقل برای یک بار مشغول کرده باشد، این است که در خیریه ها، چه اتفاقی می افتد؟ فعالیت روزانه این موسسه ها به چه صورت است؟ و یا حتی درآمد های حاصل از کمک و همیاری اشخاص چگونه و کجا خرج میشود؟ از این رو تصمیم گرفتیم تا با بخش “چه خبر خیریه؟” شما عزیزان را در جریان فعالیت های در دست اقدام بگذاریم. با ما باشید تا از نزدیک، به شرح اتفاقات و فعالیت های روزانه، در موسسه خیریه عطر یاس نبوی بپردازیم.

از آنجا که شروع به کار موسسه، ساعت ۸ صبح میباشد، اولین قدم، نضافت ساختمان است.

پس از آن صندوق صدقات کوچکی که روزانه مردم، از اقشار مختلف بنا به باور و هدف خود مبلغی را از طریق آن یه نیازمندان کمک میکنند، از داخل ساختمان به جلوی درب موسسه منتقل میشود. خوبی صدقه دادن این است که هر کسی، هر مبلغی که خودش دوست دارد در این جعبه کوچک که به منظور کمک به دیگران ساخته شده میاندازد. همین چند روز پیش بود، دختری که بیشتر از ۱۲ سال نداشت، با لباس فُرم مدرسه اش رد شد، پس از چند ثانیه برگشت و از توی کیف روی دوشش یک اسکناس به درون صندوق انداخت و رفت.

شاید بپرسید پول های درون این صندوق چه به سرشان می آید؟

تمام پول ها درون صندوف، به صورت روزانه شمرده و پس از ثبت در دفتر گزارش، به حساب موسسه واریز میشوند تا برای برنامه های مختلف موسسه، اعم از مخارج پوشاک، غذا، و موارد از این قبیل خانه کودک و فعالیت های مشابه استفاده شود.

خانه کودک ؟؟

بله ! موسسه خیریه عطر یاس نبوی، این افتخار را دارد که توانسته برای تعدادی از بچه های بی سرپرست و بد سرپرست، سقفی دائمی فراهم کند و به صورت شبانه روزی این فرشته ها را در آغوش خود نگهداری و تمامی مخارج آن ها را تامیین کند.

بدون شک، تمام کسانی که با عطر یاس نبوی طی این سالها همراه هستند، میدانند که تامین هزینه های خانه کودک کار آسانی نیست ولی به لطف خدا و خیرین بزرگ و گرانقدر که تعدادشان کم نیست! تا امروز توانسته ایم این هزینه را برآورده کنیم. چه خبر خیریه؟ (فعالیت و اتفاق های روزانه در خیریه عطر یاس نبوی) چه خبر خیریه؟ (فعالیت و اتفاق های روزانه در خیریه عطر یاس نبوی)

بازدید از خیریه به چه صورت است؟

شما بزرگواران، در صورت تمایل، برای بازدید از موسسه خیریه عطر یاس نبوی، میتوانید برای هماهنگی با شماره های ۳۶۳۵۲۶۳۱-۰۷۱ و ۳۶۳۵۲۶۳۲-۰۷۱ تماس گرفته، از شرایط بازدید مطلع و از فعالیت پرورشگاه (خانه کودک) با خبر شوید.

بعد از قرار دادن صندوق صدقات جلو درب، فعالیت ها آغاز میشود. مسئولان صندوق ها، مسیر های خود را مشخص میکنند و طیق روال هر روز تمام ساعات کاری خود را خارج از موسسه سپری میکنند و از نزدیک، ارتباط مستقیم با شما را از سر میگیرند. پاسخ گویی به تلفن های موسسه و سوالات همشهریان عزیزمان همانند هر روز هفته، جامه بر تن میکند و تا ۸ شب ادامه خواهد داشت. چه خبر خیریه؟ (فعالیت و اتفاق های روزانه در خیریه عطر یاس نبوی) چه خبر خیریه؟ (فعالیت و اتفاق های روزانه در خیریه عطر یاس نبوی)

این تنها سرآغار داستان موسسه ماست، و سعی بر این خواهیم داشت، که هر روز، با “چه خبر خیریه؟” شما را در ریز فعالیت های عطر یاس نبوی شریک کنیم. پس بازدید از وبسایت ما را فراموش نکنید و در بخش نظرات، مارا از دیدگاه خود باخبر کنید.

همچنین، میتوانید با عضویت در کانال تلگرام (کلیک کنید) و صفحه رسمی ما در اینستاگرام (کلیک کنید)، از آخرین مطالب وبسایت با مطلع شوید.

چه خبر خیریه؟ (فعالیت و اتفاق های روزانه در خیریه عطر یاس نبوی) چه خبر خیریه؟ (فعالیت و اتفاق های روزانه در خیریه عطر یاس نبوی) چه خبر خیریه؟ (فعالیت و اتفاق های روزانه در خیریه عطر یاس نبوی) چه خبر خیریه؟ (فعالیت و اتفاق های روزانه در خیریه عطر یاس نبوی) چه خبر خیریه؟ (فعالیت و اتفاق های روزانه در خیریه عطر یاس نبوی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار و اطلاعیه ها