خیریه مردمی عطر یاس نبوی

بازدید مسئول بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس

بازدید جناب آقای دکتر اسماعیلی، مسئول محترم بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس از خیریه عطریاس نبوی.

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه عطریاس نبوی مورخ ۹۷/۰۸/۰۹ جناب آقای دکتر اسماعیلی، مسئول محترم بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس از مجموعه خیریه عطریاس نبوی بازدید به عمل آوردند.
پس از نشستی صمیمی در دفتر خیریه “عسکری” مدیر خیریه عطریاس نبوی ضمن خوش آمدگویی به جناب آقای دکتر اسماعیلی جهت قبول بازدید ایشان از این مجموعه مردمی کمال تقدیر و تشکر را نمودند.
در ابتدای این دیدار؛ عسکری پیرامون مسائل خیریه مطالب مختصری را در باب مجموعه و نحوه خدمات رسانی به مددجویان تحت پوشش این موسسه که از سال ۹۱ تاکنون تحت حمایت همه جانبه این خیریه مردمی قرار دارند، عنوان نمود.

جناب آقای دکتر اسماعیلی، در طی بازدید از پرونده های مددجویان موسسه، بیان کرد با توجه به اینکه در عصر کنونی خدمات رسانی های اجتماعی جزء اولویت های سازمانهای مردم نهاد می باشد؛ افزود این خیریه به خوبی توانسته در این امر مهم در زمینه های گسترده بهداشت و درمان، مسکن و… هدفمند و همگام با برنامه های مدون و از قبل برنامه ریزی شده پیش برود و این باعث افتخار است که چنین عملکردهایی را در طول سالهای اخیر داشته است.

در این دیدار “عسکری” مدیر خیریه عطریاس نبوی از مهمترین برنامه هدفمند مجموعه که همان ساخت مجهزترین پرورشگاه نگهداری از کودکان بی سرپرست است، مطالبی را عنوان نمود. “عسکری” افزود با توجه به اینکه بیش از یک سال است که به صورت شبانه روزی تیم مهندسی طراحی ساخت این مجموعه در حال فعالیت است تا با بهره گیری از الگوهای نوین بهترین کاربری ها را متناسب با ذهن خلاق کودکان مجموعه طراحی نماید، هم اکنون منتظر آن هستیم تا با همت دست های مهربان و خیرین توانمند عملیات عمرانی ساخت این پرورشگاه فوق مدرن را هر چه سریع تر آغاز کنیم تا به لطف حق تعالی آینده ایمنی را جهت این کودکان رقم بزنیم.

در پایان جناب آقای دکتر اسماعیلی ضمن تشکر ویژه از مدیر خیریه که این چنین مجدانه به همراه عوامل توانمندشان در این امر مهم قدم هایی اساسی را بر می دارند، ابراز خرسندی نمود و آرزوی توفیق روز افزون الهی را برای ایشان خواستار شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار و اطلاعیه ها