خیریه مردمی عطر یاس نبوی

در حاشیه نمایشگاه توانمندی و دست آوردهای مراکز و موسسات تابعه بهزیستی شیراز که در مجتمع شاد زیست با حضور مدیرکل بهزیستی استان فارس و مدیر بهزیستی شهرستان شیراز برگزار شد، فاطمه عسکری رئیس هیئت مدیره مجموعه عطر یاس نبوی گفت :
مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست عطر یاس نبوی، که فعالیت رسمی خود را از سال ۱۳۹۱ شروع کرده و قبل از آن به صورت داوطلبانه به همراهی جمعی از خیرین عزیز این شهر فعالیت داشته است و اکنون یک دهه از سابقه فعالیت کمک رسانی به نیازمندان برای این موسسه می گذرد.
این مرکز بیش از ۲۰۰۰ مدد جو تحت پوشش و دو مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست در رده های سنی (۶-۳) سال و (۱۲-۶) سال می باشد.
فاطمه عسکری گفت : هم اکنون در حال ساخت فنی ترین پرورشگاه نگهداری کودکان بی سرپرست خاورمیانه در شیرازمی باشد و مفتخریم که نام خود را به کمک مردم شریف شیراز و خیرین و خیر اندیشان گرانقدر در بین مراکز نگهداری از کودکان بی سرپرست موفق و فعال در کشور حفظ کنیم و این بدون حمایت خیرین امکان پذیر نبود.
وی افزود : در این نمایشگاه آثار خلاقانه کودکان بی سرپرست و بد سرپرست به نمایش درآمده ، همچنین آموزش های به روز و تخصص این عزیزان را برای بازدید کنندگان تشریح میکنیم .

فاطمه عسکری گفت : در ؛ عطر یاس نبوی تلاش شده تا ضمن تکریم و حمایت کودکان بی سرپرست آموزش علمی و به روز را به کودکان بی سرپرست آموزش دهیم تا ضمن پرورش استعداد های این عزیزان، این کودکان را توانمند نماییم.

رئیس هیئت مدیره مجموعه عطر یاس نبوی ضمن دعوت از خیرین و خیراندیشان سراسر کشور گفت : خیرین می توانند جهت حمایت از کودکان بی سرپرست و مشارکت در ساخت فنی ترین مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست به آدرس معالی آباد ، کوی خلبانان مراجعه و این عزیزان را حمایت نمایند و یا وجوه خود را به حساب کودکان بی سرپرست عطر یاس نبوی به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۷۹۸۲۸ واریز و برای پیگیری با شماره های
تلفن:۲ _۰۷۱۳۶۳۵۲۶۳۱ و موبایل:۰۹۱۷۷۱۱۳۰۶۲ تماس حاصل نمایند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار و اطلاعیه ها