خیریه مردمی عطر یاس نبوی

طبیعت گردی فرشتگان عطریاس نبوی در ایام نوروز ۹۷

طبیعت گردی با فرشتگان عطریاس نبوی در ایام نوروز ۹۷ از دریچه دوربین

طبیعت گردی فرشتگان عطریاس نبوی در ایام نوروز ۹۷

همه همیشه اعتقاد دارند که زمستان مثل برق و باد می گذرد و تا چشم بر هم بزنی عید آمده است. شاید یکی از دلایل این مساله بحث تدارکات و برنامه ریزی برای هرچه بهتر برگزار کردن این آئین باستانی باشد. در این ایام طبیعت گردی جزء اولویت های گردشگران نوروزی محسوب میشود. اگر قرار است طبیعت را برای آیندگان حفظ کنیم باید کودکان را از سنین پایین با محیط زیست آشنا کرده و آنها را به همزیستی مسالمت‌آمیز با طبیعت خو دهیم.

طبیعت گردی فرشتگان عطریاس نبوی در ایام نوروز 97
طبیعت گردی فرشتگان عطریاس نبوی در ایام نوروز ۹۷

 

 

« انجمن طبیعت گردی کودکان عطریاس نبوی » با هدف آشنا نمودن کودکان با طبیعت و آموزش رفتار صحیح با محیط زیست ، همواره در پی آن است که جهت ایجاد دوستی های جدید و تحکیم آنها، گسترش روحیه کودکانه در انجام کارهای گروهی و دسته جمعی، تلاش برای حفظ محیط زیست در خانه، مهدکودک، مدرسه، خیابان و محیط های طبیعی و پشتیبانی از حرکتهای نو و خلاق در جهت حفظ هوا، آب، خاک که متعلق به کودکان این سرزمین است گام هایی را بردارد.

به گزارش روابط عمومی خانه کودک و نوجوان عطریاس نبوی ، فرشتگان کوچک مجموعه نیز در نوروز امسال از مناطق جنوبی استان فارس بازدید نمودند. وجود باغ های لیمو ، نخل های سر به فلک کشیده و طبیعت بکر در شهرستان قیر و کارزین سبب شده تا در نوروز امسال این شهرستان میزبان این میهمانان کوچک باشد.

در طی این سفر چند روزه بچه های خانه کودک و نوجوان عطریاس نبوی به اتفاق تیم گردشگری مجموعه به گشت و گزار در کوه ها ، دشت ها  و چمن زارهای این شهرستان پرداختند .

طبیعت گردی کودکانه تجربه های متفاوتی را برای آنها به ارمغان می‌آورد و درک بهتری از محیط پیرامون را به این انسان های کوچک می‌دهد. بودن در طبیعت و همزیستی با آن جایگاه بی‌بدیل محیط‌ زیست در زندگی بشری را به کودکان می‌آموزد و آنها را برای رفتارهای مناسب آینده در اکوسیستم‌های طبیعی آماده می‌کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار و اطلاعیه ها