خیریه مردمی عطر یاس نبوی

به گزارش روابط عمومی عطر یاس نبوی در تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ مراسم انتخابات کشوری مراکز شبه خانواده با حضور بیش از نیمی از نمایندگان و منتخبان کانون های سراسر کشور در ساختمان ستاد بهزیستی کشور به طور رسمی و به ریاست معاون امور اجتماعی و حوزه مشارکت های مردمی و مراکز غیردولتی سازمان بهزیستی برگزار شد.


بنابر گزارش از سایت بهزیستی : از آنجا که بهره مندی از منابع و ظرفیت های بخش غیردولتی از جمله سیاست های معاونت امور اجتماعی است، شکل گیری  کانون کشوری مراکز شبه خانواده توسط موسسات خیریه دارای پروانه فعالیت مراکز نگهداری کودکان فاقد سرپرست موثر(بی‌سرپرست و بدسرپرست) مورد حمایت دفتر کودکان و نوجوانان قرار گرفته است.

گفتنی است :در این جلسه اعضای هیئت موسس این کانون، وظیفه کانون کشوری شبه‌خانواده را رسیدگی و رایزنی در ارتباط با مسائل فرزندان تحت پوشش مراکز شبه خانواده در سطح کشور عنوان کردند و اهداف آن را حمایت همه‌جانبه از فرزندان تحت سرپرستی سازمان، حفظ، ارتقاء و بهبود سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و اخلاقی فرزندان، پیگیری مستمر از نهادها و مراکز موثر تصمیم‌ساز جهت وضع قوانین تسهیل‌کننده فرزندخواندگی، فرهنگ سازی جهت ارتقاء افکار عمومی نسبت به فرزندان جامعه هدف سازمان و پیگیری و رایزنی با نهادهای مختلف در راستای ورود فرزندان به عرصه‌های مختلف ورزشی، اجتماعی، هنری، علمی و… دانستند.

دکتر محمد نصیری معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور، در این جلسه ضمن تاکید بر رویکرد حمایت جدی از امر فرزندخواندگی و بازپیوند فرزندان به خانواده ها به عنوان سیاست اصلی در حوزه شبه خانواده، تشکیل این کانون را یکی از نقاط ارزشمند در مسیر رو به رشد ارتقای زندگی فرزندان تحت پوشش سازمان بیان کرد.

در پایان پس از رای گیری نتایج برگزاری انتخابات کانون کشوری شبه خانواده، با عنوان اعضای اصلی هیات مدیره، به شرح زیر اعلام شد:

۱) رامین نوابی_ آذربایجان شرقی
۲) محمدحسن اصلان_ اصفهان
۳) عباس عسکری_ فارس
۴) محمددانایی_ مازندران 
۵) یوسف اصلانی_ تهران
۶)مهدی محلاتی_ فارس
۷) سیما شفائی_ آذربایجان شرقی

اعضای علی البدل هیأت مدیره:
۱) مجتبی ایزدی_ کرمان
۲)وجیهه نظری_ مرکزی

بازرسان اصلی:
۱) زهرا معینی_ تهران
۲) محمد نخعی_ سیستان وبلوچستان

بازرس علی البدل:
ظریفه شریفی_ گلستان

سپاس از خداوند منان که در کنار شما همراهان عزیز شاهد این لحظات زیبا بودیم.

جهت حمایت از فرزندان عطر یاس

هم اکنون میتوانید از طریق این درگاه به کودکان بی سرپرست خیریه کمک نمایید

پرداخت آنلاین

آدرس اینستای خیریه:

ارسال فیش واریزی به شماره های زیر

۰۷۱۲۳۶۳۵۲۶۳۱

📲 ۰۹۱۷۷۱۱۳۰۶۲

اینستاگرام عطریاس نبوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار و اطلاعیه ها