خیریه مردمی عطر یاس نبوی

فاطمه عسکری گفت: تیم فرزندان ۶ تا ۱۲ سال فرزندان مهر در مسابقات فوتسال قهرمانی کشور مقام سوم را کسب کردند و فرزند دلبندمان احمدرضا به عنوان نماینده دیگر فرزندان عطر یاس نبوی در این تیم افتخار آفرین حضور داشت.

عسکری در ادامه گفت: تیم فارس با هفت برد و یک باخت ، شایسته قهرمانی بود که کسب عنوان سوم از ارزش های این عزیزان نخواهد کاست‌.

وی گفت: بنده به سهم خود از کادر فنی و عوامل اجرایی، مربی و سرپرست محترم تیم و خیرینی که در کنار ما قرار دارند تقدیر و تشکر ویژه دارم و این افتخار را به خانواده بزرگ بهزیستی فارس تبریک عرض می نمایم.

او در ادامه گفت: قطعا بدون حمایت سبز خیرین این توفیقات میسر نخواهد نشد ، وی در ادامه یادآور شد موسسه نگهداری کودکان بی سرپرست عطر یاس نبوی در حال ساخت فنی ترین مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست در جنوب کشور می‌باشد که قطعا بدون حمایت سبز معنوی و مادی خیرین میسر نخواهد شد ، تا امروز که خدمت شما عزیزان هستیم به همت خیرین و خیراندیشان در حال احداث سقف اول این پروژه بزرگ قرار داریم و از همه شما نوع دوستان و خیراندیشان درخواست داریم تا با حمایت های خود ما را برای تحقق این امر بزرگ یاری نمایید.

خیرین و خیراندیشان میتوانند کمک های خود را به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۷۹۸۲۸ بانک ملت و شماره کارت ۵۰۲۹۰۸۷۰۰۱۲۶۸۶۸۲ بانک توسعه و تعاون واریز نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار و اطلاعیه ها