خیریه مردمی عطر یاس نبوی

به گزارش روابط عمومی و امور رسانه مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست عطر یاس نبوی دکتر عباس عسکری مدیر عامل مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست عطر یاس نبوی پیامی را به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی (ع) صادر نمود.

بسم الله الرحمن الرحیم
اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْداللَّهِ وَ عَلَى الاَرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بفِناَّئِکَ
به صداقت و حقیقت ، حادثه عاشورا دلخراش ترین و غمبارترین حادثه ای است که در طول تاریخ، قلب آزادگان جهان و دوستداران خاندان عصمت و طهارت را جریحه دار ساخته است.
بیستم ماه صفر، روز اربعین حسین(ع) است و همه دوستداران و ارادتمندان امام حسین(ع) و یاران و اصحاب ایشان، این روز را به سوگ می نشینند.
از جلوه های شگفت انگیز اربعین حرکت عاشقان و مشتاقانی است که با پای پیاده به هدف زیارت آن حضرت، مسافت های طولانی را طی می کنند و این حرکت در واقع نماد استکبارستیزی، استعمارستیزی، ذلت ناپذیری و آزادی خواهی عاشقان و رهروان امام حسین(ع) است؛ اربعین حسینی نماد کشتی نجات است که هر مسلمانی را می تواند راهنمایی کند و پیاده روی اربعین راهی است که ما را به سعادت و آن کشتی نجات می رساند.

اینجانب اربعین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) سالار و سرور شهیدان کربلا و یاران با وفایش را به پیشگاه حضرت ولی عصر(ارواحنا له الفداه)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و تمامی دوستداران و عاشقان واقعی سید و سالار شهیدان تسلیت و توفیقات ایشان را از درگاه یکتای بی همتا مسئلت دارم.

عباس عسکری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار و اطلاعیه ها