خیریه مردمی عطر یاس نبوی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست عطر یاس نبوی ، فاطمه عسکری رئیس هیئت مدیره موسسه نگهداری از کودکان بی سرپرست عطر یاس نبوی گفت : جامعه دارای مشکلات اقتصادی و معیشتی در بخش های مختلف است که نیازمند حرکت جمعی و کار خیر گروهی است ، که با عنایت به ۲۰۰۰ نفر افراد تحت پوشش موسسه عطر یاس با فراخوان مهر عطر یاس قبل از آغاز تحصیلی و همزمان با آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱ و لزوم برخورداری دانش آموزان نیازمند از لوازم التحریر مناسب در این ایام، کیف، جامدادی، دفتر، خودکار، مداد رنگی، تراش و پاک کن و..  تهیه گردید که در محل منزل این عزیزان تحویل شد .
 
فاطمه عسکری افزود : به مناسبت آغاز سال تحصیلی و با هدف دستگیری از نیازمندان طرح مهر عطر یاس راه اندازی و با مشارکت ارزشمند شما خیرین لوازم التحریر تهیه و در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار گرفت .
 
وی افزود: با مشارکت خیران و تلاش های این عزیزان ، ۱۵۰ میلیون تومان لوازم التحریر خریداری و در بین ۱۵۰ دانش آموز نیازمند تحت پوشش و شناسایی شده توزیع گردید.
عسکری گفت : قطعا حضور مردمی خیرین در راستای حفظ کرامت انسانی نیازمندان گام بلندی برای رفع مشکلات اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی جامعه ، اموری که خیرین و خیر اندیشان موسسه با حضور جهادی و حفظ شان این عزیزان و نیازمندان انجام شد قطعا گره گشای مشکلات اولیه فرزندان عطر یاس در آغاز سال تحصیلی بوده است .

مجموعه عطر یاس نبوی مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست و دارای ۴۰ فرزند بی سرپرست و بد سرپرست می باشد که ده سال سابقه خدمت صادقانه به همت خیراندیشان به محرومان دارد و اهتمام خود را برای رفع نیاز محرومان بکار بسته است.

وی افزود :این مجموعه در حال ساخت فنی ترین مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست ایران در متراژ ۶۰۰۰ مترمربع و در شش طبقه می باشد و خیرین می توانند با مشارکت در طرح آجر به آجر عطر یاس در ساخت این مجموعه مشارکت نمایند و خیرین میتوانند علاوه بر پرداخت آنلاین و کارت به کارت به حساب موسسه ، به صورت غیر نقدی مصالح را در محل پروژه به آدرس گلدشت حافظ خیابان صفا بعد از کوچه شش مجتمع نگهداری از کودکان بی سرپرست عطر یاس امکان پذیر است خیرین میتوانند ، از وب سایت موسسه به آدرس https://zarinp.al/yasnabavi.com و شماره کارت ۵۰۲۹۰۸۷۰۰۱۲۶۸۶۸۲ و یا با روابط عمومی موسسه به شماره
تماس ۰۷۱۳۶۳۵۲۶۳۱ حاصل فرمایند و در کنار دیگر خیرین در این امر انسان ساز و خدایی مشارکت نمایند، تا علاوه بر بهره مندی از اجر اخروی نام خود را در بین خیرین این بنای خیر ثبت نمایند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار و اطلاعیه ها