خیریه مردمی عطر یاس نبوی

به گزارش روابط عمومی مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست عطر یاس نبوی ، علیرضا عسکری مدیر فنی پروژه فنی ترین مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست ایران گفت : مرکز عطر یاس که از سال ۱۳۹۱ تاکنون موفق به نگهداری و تربیت کودکان بی سرپرست بوده، هم اکنون به یاری ایزد منان پروژه ای به متراژ ۶۰۰۰ مترواقع در گلدشت حافظ شهر شیراز اقدام به ساخت پرورشگاه نموده است.  ساخت فنی ترین مرکز آموزشی،فرهنگی، مذهبی، تفریحی، ورزشی، هنری و از همه مهم تر کامل ترین مرکز نگهداری کودکانی است که جایی برای زندگی، آموزش، تربیت و … ندارند.

وی افزود : با توجه به افزایش تعداد کودکان بی سرپرست و نداشتن مکان کافی جهت پذیرش این عزیزان متاسفانه تعدادی از کودکان به ناچار در محیط خطرناک خانواده خود زندگی میکنند که از نظر روانی، جسمی و تربیتی در معرض آسیب های بسیار جدی قرار دارند.

مدیر فنی پروژه نگهداری از کودکان بی سرپرست عطر یاس افزود : با ساخت مرکز نگهداری ۶۰۰۰ متری در عطر یاس سعی بر آن داریم که تعداد کودکان را به بیش از ۱۰۰ نفر با رده های سنی بالاتر (از ۴ تا ۲۰ سال) افزایش دهیم و در محیطی با حداکثر امکانات به سرانجام برسانیم.

علیرضا عسکری گفت : رضایت مندی حضرت احدیت ، اهمیت سرپرستی و نگهداری از کودکان بی سرپرست جلوگیری از آسیب های روحی – روانی کودکان بی سرپرست و محروم از داشتن محیط گرم و امن خانواده و محیا نمودن مکانی امن و آرام تا دوران تربیتی و آموزشی خود را با موفقیت به اتمام برسانند‌.
وی افزود : ساختن مکانی شبیه به خانواده و ایجاد امنیت روانی در کودکان با بهره گیری و استفاده از مربیان روانشناس و خیّر.

لازم به ذکر است بتن ریزی ستون و دیوارهای برشی طبقه همکف این مجتمع در تاریخ ۸ آبان ماه به همت خیرین و با حضور جمعی از خیراندیشان این مرکز انجام شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار و اطلاعیه ها