خیریه مردمی عطر یاس نبوی

بتن ریزی سقف چهارم از فنی ترین مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست ایران با نام عطر یاس نبوی در کلانشهر شیراز انجام شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست عطر یاس نبوی، با حمایت خیرین و خیر اندیشان ، بتن ریزی سقف چهارمین طبقه از فنی ترین مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست ایران با نام عطر یاس نبوی انجام شد.
علیرضا عسکری مدیر فنی پروژه ساخت مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست گفت: مرکز عطر یاس نبوی که از سال ۱۳۹۱ تاکنون موفق به نگهداری و تربیت کودکان بی سرپرست بوده، به یاری یکتای بی همتا پروژه ساخت پرورشگاه و سرپناهی به متراژ ۶ هزار متر واقع در گلدشت حافظ کلانشهر شیراز کرده است.
مدیر فنی این پروژه افزود: با توجه به افزایش تعداد کودکان بی سرپرست یا بدسرپرست و نداشتن مکان کافی جهت پذیرش این عزیزان متاسفانه تعدادی از کودکان به ناچار در محیط خطرناک خانواده خود زندگی می‌کنند که از نظر روانی، جسمی و تربیتی در معرض آسیب های بسیار جدی قرار دارند.


علیرضا عسکری اظهار کرد: با ساخت مرکز نگهداری ۶۰۰۰ متری عطر یاس سعی بر آن داریم که تعداد کودکان را به بیش از ۱۰۰ نفر با رده های سنی بالاتر (از ۴ تا ۲۰ سال) افزایش دهیم و در محیطی با حداکثر امکانات به سرانجام برسانیم.
وی افزود: با بتن ریزی چهارمین سقف در ساخت سرپناه برای کودکان بی سرپرست گام دیگری برای تکمیل فنی ترین مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست برداشته شد و امیدواریم تا عید ۱۴۰۲ اسکلت ساختمان به اتمام برسد.
وی افزود : اهتمام مجموعه عطر یاس نبوی اتمام سریع سرپناه برای کودکان بی سرپرست ایران زمین است و قطعا این مجموعه بزرگ نیاز به یاری نیک اندیشان، خیرین دارد و چشم انتظار حمایت مالی و معنوی شما عزیزان هستیم.


در ضمن خیرین و خیراندیشان میتوانند از طریق اطلاعات بانکی ذیل در جهت ساخت یک مدرسه انسان ساز همیاری و مشارکت نمایند.
حساب بانک ملت به نام موسسه غیر انتفاعی_غیر تجاری عطر یاس نبوی
شماره حساب بانک ملت: ۴۲۸۱۵۰۳۹۵۱
شماره شبا: ۹۷۰۱۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰۴۲۸۱۵۰۳۹۵۱
شماره کارت: ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۷۹۸۲۸
حساب بانک توسعه تعاون به نام مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست عطریاس نبوی
شماره حساب توسعه تعاون: ۲۴۱۷.۱۱۱.۴۸۲۵۸۹۷.۱
شماره شبا: IR650220241701114825897001
شماره کارت: ۵۰۲۹۰۸۷۰۰۱۲۶۸۶۸۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار و اطلاعیه ها