خیریه مردمی عطر یاس نبوی

محمدرضا هوشیار مدیرکل بهزیستی استان فارس از پروژه ساخت فنی‌ترین مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست ایران، عطر یاس نبوی بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست عطر یاس نبوی، محمدرضا هوشیار مدیرکل بهزیستی استان فارس از محل ساخت فنی ترین مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست ایران بازدید کرد.
در این بازدید که با حضور رئیس هیئت مدیره و اعضای هیئت مدیره موسسه نگهداری از کودکان بی سرپرست عطر یاس نبوی انجام شد، فاطمه عسکری رئیس هیئت مدیره مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست عطر یاس نبوی از روند ساخت این پروژه گزارشی را ارائه داد.
فاطمه عسکری گفت: فنی‌ترین مجتمع نگهداری از کودکان بی سرپرست متعلق به همه فرزندان ایران است و بعد اتمام این پروژه در این مجموعه به روی همه فرزندان بی سرپرست ایران باز است.
وی افزود: این مجموعه دارای ظرفیت ۱۰۰ نفر می باشد و دارای سالن آمفی تئاتر، استخر، اتاق فناوری، اتاق حرفه آموزی، باشگاه ورزشی و… می باشد که ان‌شاءالله به همت خیرین بتوانیم سریع‌تر این بنای خیر را تحویل فرزندان ایران زمین دهیم.
عسکری گفت: تمام هزینه‌های این مجتمع را خیرین پرداخت کردند و این بنای خیرساز نیازمند حمایت ویژه خیرین است تا بتوانیم سریع‌تر به اتمام برسانیم.
رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه مردمی عطر یاس نبوی گفت: خیرین می توانند در ساخت این پروژه مشارکت کنند و با تهیه لوازم ساختمانی و ملزومات این پروژه ما را هم بصورت نقدی و غیرنقدی یاری رسانند.
هوشیار مدیرکل بهزیستی بعد بازدید از این پروژه ضمن ابراز رضایت از روند ساخت این پروژه از تلاش های خیرین و خیر اندیشان تشکر و قدردانی نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار و اطلاعیه ها