خیریه مردمی عطر یاس نبوی

جشن روز پدر با حضور فرزندان مجموعه عطر یاس نبوی و به همت سازمان فرهنگی،اجتماعی شهرداری شیراز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست عطر یاس نبوی، جشن روز پدر با حضور فرزندان عطر یاس برگزار شد.


فاطمه عسکری رئیس هیئت مدیره موسسه نگهداری از کودکان بی سرپرست عطر یاس نبوی در حاشیه این جشن ضمن گرامیداشت روز و مقام پدر گفت: اهتمام مجموعه عطر یاس نبوی برای فرزندان مجموعه علاوه بر رفع نیازهای اولیه فرزندان، آموزش‌های تخصصی و مهارتهای زندگی است.
عسکری تلاش روانشناسان و کارشناسان مجموعه عطر یاس نبوی در تامین سلامت روان و نیازهای عاطفی فرزندان را مهم دانست و افزود: اتمام فنی‌ترین مجتمع نگهداری از کودکان بی‌سرپرست ایران اقدام عملی بزرگ و گره گشا برای تجمیع خدمات به فرزندان بی سرپرست عطر یاس نبوی و تمام فرزندان ایران است و از خیرین درخواست داریم ما را برای اتمام این مدرسه انسان ساز یاری نمایند.

در این مراسم عباس عسکری مدیر عامل عطر یاس نبوی با تقدیر و تشکر از سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری شیراز و خیرین و خیر اندیشان مجموعه عطر یاس نبوی گفت: قطعا پدران و بزرگوارانی که فرزندان ما را حمایت می‌کنند و در رفع نیاز های این عزیزان از هم پیشی می‌گیرند پدران واقعی این فرزندان هستند و قطعا با توجه به فرزندان بی سرپرست توجه خداوند را برای خود جلب خواهند کرد.
در این برنامه کودکان بی‌سرپرست عطر یاس نبوی در سرودی روز پدر را به بابا عسکری تبریک و نقاشی های خود را به ایشان تقدیم نمودند.

در این ویژه برنامه ضمن اجرای برنامه های مفرح و شاد هدایایی توسط سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز به فرزندان عطر یاس نبوی اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار و اطلاعیه ها