خیریه مردمی عطر یاس نبوی

مدیرعامل موسسه خیریه مردمی عطر یاس نبوی از اتمام بتن ریزی پنجمین سقف از فنی ترین مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست ایران در شیراز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست عطر یاس نبوی، عباس عسکری در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه مؤسسه خیریه مردمی‌ عطر یاس نبوی در بسیاری از زمینه‌های خیرخواهانه فعالیت‌های متنوعی دارد، اظهار کرد: اما چتر حمایتی خود را بر اقشار محروم و نیازمند جامعه بویژه کودکان بی سرپرست تحت پوشش این موسسه گسترانده است.
بنیان‌گذار و مدیر عامل خیریه مردمی‌ عطر یاس نبوی با تأکید بر ‌این موضوع که سرپناه جدید کودکان بی سرپرست عطر یاس نبوی به مرحله اتمام بتن ریزی سقف پنجم رسیده است، گفت: این موسسه در‌ این سال‌ها با بحران مکان‌های اجاره‌ای برای پرورشگاه و اسکان کودکان روبه‌رو بوده است و به همین دلیل یک مرکز شش طبقه به متراژ شش هزار متر مربع در گلدشت حافظ در حال ساخت می باشد.
او با تشریح مراحل انجام‌ این پروژه، افزود: با یاری خیّران سقف پنجم ‌این مجموعه بتن ریزی شده و بی شک با بهره‌برداری از آن شاهد رونمایی از فنی‌ترین پرورشگاه کشور در شیراز خواهیم بود.
عباس عسکری رسیدگی به روح و روان کودکان را ضروری و پراهمیت برشمرد و اظهار داشت: این مرکز دارای سالن‌های اشتغال‌زایی و مهارت آموزی، محل برگزاری آیین‌های مذهبی، باشگاه ورزشی، سالن موسیقی، استخر، اتاق‌های بازی درمانی، سالن آمفی تئاتر، اتاق رایانه، سوییت‌های مجزای اسکان و بسیاری دیگر از امکانات است.
مدیر عامل خیریه مردمی‌ عطر یاس نبوی با قدردانی از مشارکت خیّرانی که در ‌این پروژه مهم و سرنوشت ساز نقش آفرینی می‌کنند، گفت: این مؤسسه خیریه آماده پذیرش کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیّران در تکمیل این پروژه است.
وی از خیّران و نیکوکاران درخواست کرد کمک‌های نقدی خود را به ‌این شماره حساب‌های ذیل واریز فرمایند.
۱) حساب بانک ملت به نام مؤسسه غیر انتفاعی- غیر تجاری عطر یاس نبوی
شماره حساب بانک ملت: ۴۲۸۱۵۰۳۹۵۱
شماره شبا: ۹۷۰۱۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰۴۲۸۱۵۰۳۹۵۱
شماره کارت: ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۷۹۸۲۸
۲) حساب بانک توسعه تعاون به نام مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست عطر یاس نبوی
شماره حساب: ۲۴۱۷.۱۱۱.۴۸۲۵۸۹۷.۱
شماره شبا: IR650220241701114825897001
شماره کارت: ۵۰۲۹۰۸۷۰۰۱۲۶۸۶۸۲

عباس عسکری در پایان از از عموم اقشار علاقه‌مند به همکاری‌های داوطلبانه دعوت کرد تا عضوی از خانوادۀ بزرگ موسسۀ خیریۀ عطر یاس نبوی باشند.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از راه‌های ارتباطی این مرکز از قبیل شماره تماس های ۲-۰۷۱۳۶۳۵۲۶۳۱، ۰۹۱۷۷۱۱۳۰۶۲ و ۰۹۱۷۴۵۴۱۰۹۶ و یا مراجعه به سایت yasnabavi.com استفاده نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار و اطلاعیه ها