خیریه مردمی عطر یاس نبوی

به گزارش روابط عمومی مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست عطر یاس نبوی، مراسم جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع)با حضور عباس مفتاح مداح مطرح استانی همراه با ضیافت افطاری و اقامه نماز با حضور فرزندان بی سرپرست عطر یاس نبوی مرکز نوباوگان برگزار شد.

فاطمه عسکری رئیس هیئت مدیره موسسه نگهداری از کودکان بی سرپرست عطر یاس نبوی با بیان اینکه فرشته‌های این مجموعه افطار خود را با همسایگان مرکز شریک شدند، افزود: کودکانی که به هر دلیل از خانواده دور بوده از حمایت بیشتری می بایست برخوردار باشند و جزئی از فرزندان این سرزمین هستند و همه مردم و مسئولان موظفند تا برای بازسازی روحی و روانی آنان تلاش کنند.
او اظهار کرد: مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست عطر یاس نبوی با هدف ارتقای زندگی و توانمند سازی فرزندانبی سرپرست فعالیت می‎کند و مسئولان شهری، استانی و کشوری نیز با سرکشی های مداوم از این مراکز، در حد توان و الزامات قانونی، مشکلات این کودکان را برطرف می کنند.
فاطمه عسکری با بیان اینکه مشارکت و همدلی و همکاری خیرین گرامی در کنار این مرکز سبب موفقیت و دستیابی به اهداف والاتری می شود، افزود: ماه رمضان فرصتی را فراهم می‌آورد تا خیرین گرامی از ظرفیت‌های این ماه پر از رحمت و برکت در جهت کمک به مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست عطر یاس نبوی استفاده نمایند.

رئیس هیئت مدیره موسسه نگهداری از کودکان بی سرپرست عطر یاس نبوی از از خیّران و نیکوکاران درخواست کردکمک‌های نقدی خود را به ‌این شماره حساب‌ها واریز فرمایند.

۱. حساب بانک ملت به نام مؤسسه غیر انتفاعی- غیر تجاری عطر یاس نبوی
شماره حساب: ۴۲۸۱۵۰۳۹۵۱
شماره شبا: ۹۷۰۱۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰۴۲۸۱۵۰۳۹۵۱
شماره کارت: ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۷۹۸۲۸
۲. حساب بانک توسعه تعاون به نام مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست عطر یاس نبوی
شماره حساب: ۲۴۱۷.۱۱۱.۴۸۲۵۸۹۷.۱
شماره شبا: ۶۵۰۲۲۰۲۴۱۷۰۱۱۱۴۸۲۵۸۹۷۰۰۱
شماره کارت: ۵۰۲۹۰۸۷۰۰۱۲۶۸۶۸۲

همچنین از عموم اقشار علاقه‌مند به همکاری‌های داوطلبانه دعوت می‌شود، عضوی از خانوادۀ بزرگ موسسۀ خیریۀ عطر یاس نبوی باشند.

راه‌های ارتباطی با‌ این مرکز عبارتند از:
تلفن: ۲-۰۷۱۳۶۳۵۲۶۳۱
شماره تلفن همراه: ۰۹۱۷۷۱۱۳۰۶۲ – ۰۹۱۷۴۵۴۱۰۹۶

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار و اطلاعیه ها