خیریه مردمی عطر یاس نبوی

فاطمه عسکری رئیس هیئت مدیره موسسه نگهداری از کودکان بی سرپرست عطر یاس نبوی در پیامی روز روانشناس و مشاور را تبریک گفت .

سلامت روان بخش مهمی از سلامت عمومی کودکان و نوجوانان را تشکیل می‌دهد و تاثیر عمیقی بر سلامت جسمی آنها و بر نحوه شکوفایی استعدادها و پتانسیل‌هایشان می‌گذارد. مشکلاتی همچون اختلالات بیش فعالی و نقص توجه، مشکلات یادگیری و رفتاری، تاثیرات عاطفی طلاق، مرگ عزیزان، بیماری‌های جسمانی، آسیب‌های عاطفی ناشی از کودک آزاری یا سوءاستفاده جسمی و جنسی و مشکلات خانوادگی همگی مسائلی هستند که بسیاری از کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها با آنها دسته و پنجه نرم می‌کنند. همچنین در جوامع امروزی مشکلاتی همچون افسردگی، اضطراب، آسیب به خود، خودکشی و مشکلات تغذیه و خواب در کودکان و نوجوان رو به افزایش است.کودکان و نوجوانان در مسیر رشد خود با چالش‌ها و بحران‌های زیادی روبه رو هستند که ممکن است سلامت روان آنها را به خطر بیاندازد.
قطعا کودکان آسیب دیده اجتماعی دچار مشکلات و اختلالات روانی زیادی هستند که با ارائه خدمات روانشناسی و مشاوره بخش اعظمی از مشکلات این عزیزان کاهش پیدا خواهد کرد.

۹ اردیبهشت ماه روز روانشناس و مشاور را خدمت همکاران پرتلاش مجموعه عطر یاس نبوی تبریک و از زحمات بی دریغ ایشان برای کاهش الام و آسیب های فرزندان عطر یاس تقدیر و درگاه خداوند متعال برای مجموعه تخصصی روانشناسی و مشاوره کودک عطر یاس توفیق و سلامتی را مسئلت دارم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار و اطلاعیه ها