خیریه مردمی عطر یاس نبوی

به گزارش روابط عمومی مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست عطر یاس نبوی، فاطمه عسکری رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه مردمی عطر یاس نبوی به مناسبت میلاد باسعادت حضرت معصومه(س) و روز دختر در پیامی گفت:

بسم الله الرحمن الرحیم
اول ذیقعده سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت می باشد که ملت ایران به وجود پاک آن بانوی بافضیلت مفتخر شده و قرن هاست مأمن تشنگان معارف الهی است.
حضرت معصومه (س) در خاندانی که سرچشمه علم و تقوا و فضایل اخلاقی بود، پرورش یافت واز جمله بانوان گرانقدر و والامقام جهان تشیع است که مقام علمی بلندی دارد و عصمت مادربزرگوارش حضرت فاطمه زهرا)س) در او تجلی یافته است.
دختران امروز کشور عزیزمان که مادران فردای میهن هستند، نقش بسیار مهمی در تعیین سرنوشت فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی جامعه ایفا خواهند کرد.
بنده ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن میلاد مظهر عصمت و نجابت، حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) و روز دختر به تمامی دختران عفیف ایران اسلامی علی الخصوص دختران و فرزندان بی سرپرست عطر یاس و همکاران ارزشمند این مجموعه ، آرزومندم به برکت این اسوه والای عفت و پاکدامنی و ولایتمداری، تک تک دختران ایران اسلامی با تأسی و الگوپذیری از آن حضرت، در تمامی مراحل زندگی خویش، همواره پیروز و سرافراز باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار و اطلاعیه ها