خیریه مردمی عطر یاس نبوی

دومین بازارچه خیریه عطر یاس نبوی در حمایت از کودکان بی سرپرست برگزار می شود.
مدیر عامل خیریه عطریاس نبوی ، از برپایی بازارچه خیریه به نفع کودکان بی سرپرست در شهر شیراز سومین حرم اهل البیت (ع)  خبر داد و اظهار داشت: بازارچه مهربانی از تاریخ ۲۳ تا ۲۷ اسفند ماه در پارک تفریحی خلدبرین با همکاری شهرداری منطقه یک برگزار می شود .

وی با اشاره به اینکه در واپسین روزهای سال اقتصاد مقاومتی به سر میبریم هدف از برگزاری این بازارچه خیریه را کمک به کودکان بی سرپرست عنوان کردند و افزودند که شهروندان فهیم و انسان دوست شیراز می‌توانند انواع صنایع دستی و خریدهای نوروزی خود را از ساعت ۸ صبح تا ۱۲شب از این بازارچه تهیه کنند.

وی با اشاره به اینکه این بازارچه بزرگ جنوب کشور می باشد برای دومین بار در شیراز برگزار می‌شود، گفت: آثار هنری و صنایع دستی، گل و گیاه، هفت سین، ماهی قرمز،  اجیل و خشکبار و مواد غذایی در این بازارچه، به فروش رسیده و در آمد حاصل از آن به نفع کودکان و خانواده های بی سرپرست هزینه می شود.

عسکری تصریح کرد: نزدیک به ۲۰۰خانواده بی سرپرست و زنان خودسرپرست که در طرح توان مند سازی با خیریه و بهریستی مشارک نموده اند تحت پوشش این خیریه قرار دارند که بسیاری از آنها از توانمندیهای خاصی برخوردارند که می توان استعدادهایشان را کشف و به شکوفایی برسانیم که در همین نمایشگاه نیز از توانمدیها و آثار هنری این خانواده ها استفاده شده است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار و اطلاعیه ها