خیریه مردمی عطر یاس نبوی

فراخوان نیکوکاران و خیرین

فراخوان نیکوکاران و خیرین

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما عزیزان در ماه مبارک رمضان؛ موسسه خیریه عطر یاس نبوی، از تمامی شما سروران گرامی، نیکوکاران و خیرین محترم دعوت به عمل می آورد تا در این ماه به جمع حامیان بزرگ ما، برای تهیه سبد کالا (غذایی) روزه داران نیازمند ملحق شوید.فراخوان نیکوکاران و خیرین

سبد کالا غذایی در نظر گرفته شده برای خانوار های تحت پوشش این موسسه به شرح زیر میباشد:فراخوان نیکوکاران و خیرین

برنج، مرغ، گوشت، حبوبات، ماکارونی، روغن، لبنیات و غیره

در تاریخ ۹۶/۳/۴ خیریه عطر یاس نبوی، چندین سبد کالا را که شامل اقلام فوق بوده، ما بین خانوارهای تحت پوشش این موسسه توزیع کرده که انجام این امر والا و خداپسندانه تنها با لطف و همایت شما نیکوکاران عزیز میسر بوده.

لذا صمیمانه از شما خواهشمندیم چنانچع تمایل به همکاری و همیاری ما، در این امر خیر را دارید، با مراجعه به دفتر موسسه واقع در شیراز، خیابان معالی آباد، کوی خلبانان و یا تماس با شماره های ۳۶۳۵۲۶۳۱-۰۷۱ و ۳۶۳۵۲۶۳۲-۰۷۱ از ۸ صبح الی ۸ شب، از شنبه تا پنج شنبه آمادگی خود را اعلام فرمایید.

همچنین از تمام نهاد ها، ارگان ها و نیکوکاران، تقاضا میشود، چنانچه تمایل برگزاری ضیافت افطار برای روزه داران تحت پوشش این موسسه دارند، جهت هماهنگی با شماره های فوق تماس گیرند.

فراخوان نیکوکاران و خیری

فراخوان نیکوکاران و خیرین فراخوان نیکوکاران و خیرین  فراخوان نیکوکاران و خیرین  فراخوان نیکوکاران و خیرین  فراخوان نیکوکاران و خیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار و اطلاعیه ها