خیریه مردمی عطر یاس نبوی

آنچه امروز به همت شما نیکوکاران عزیز در موسسه خیریه عطر یاس نبوی اتفاق افتاد

آنچه امروز به همت شما نیکوکاران اتفاق افتاد. 

قالَ رسول ا… (ص): “مَن قَضی لِاَخیه المومن حاجه، کان کمن عبداله دَهراٌ” “کسی که به دیگری خدمت کند، مثل کسی است که عمری خدا را بندگی نماید.” باری دیگر موسسه خیریه عطر یاس نبوی به پشتوانه شما خیرین محترم که همیشه مددجویان و نیازمندان را مورد عنایت و لطف خود قرار داده اید، این سعادت الهی را داشته تا بتواند خدمت گزار مددجویان تحت پوشش این موسسه باشد. از موارد اهداء شده به مددجویان عزیزمان، سیسمونی به زوج جوان تحت پوشش موسسه که در انتظار تولد اولین کودکشان هستند،بود.

آنچه امروز به همت شما نیکوکاران اتفاق افتاد

 

همچنین مکمل غذایی برای بیمار مبتلا به ام اس، که پس از پیگیری های مستمر موسسه، به لطف خیرین گرانقدر تهیه و به مددجو اهداء گردید.

photo_2017-07-24_18-46-47

تهیه داروی چشم برای یکی از سالمندان تحت پوشش موسسه، که تا کنون ۲ مرتبه مجبور به عمل چشم خود شده و برای ادامه روند درمان، با توجه به وضعیت نا بسامان زندگی و مالی، قادر به تهیه دارو های لازمه نبودند. امروز، دعاهای این مادر عزیز مستجاب شده و فرشتگان زمینی خداوند دارو های مورد نیاز را تهیه کرده و به دست ما رساندند تا پیشکش کنیم.

photo_2017-07-24_18-53-55

از دیگر موارد کمک های امروز موسسه، پرداخت کمک هزینه مخارج بیمارستان به مبلغ پانصد هزار تومان به مادری که یکی از فرزندانش مبتلا به بیماری های صرع، تیروئید و نارسایی ریه می باشد.

photo17-11-24

و سرانجام مراسم عقیقه که بعد از ذبح، گوشت آن بین نیازمندان توزیع گردید.

photo_2017-07-24_17-54-10

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار و اطلاعیه ها