خیریه مردمی عطر یاس نبوی

آیین نکوداشت فرزندان موفق بهزیستی کل کشور با حضور دکتر ربیعی وزیر تعاون ، کار ورفاه اجتماعی در شیراز

آیین نکوداشت فرزندان موفق بهزیستی کل کشور با حضوردکتر ربیعی وزیر تعاون کار ورفاه اجتماعی  ،دکتر محسنی بند پی  معاون وزیر ورئیس سازمان بهزیستی کشور ، مهندس تبادار استاندار فارس و هیات همراه امروز مورخ ۲۳ / ۰۹ / ۹۶ در شیراز برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه عطریاس نبوی آئین نکوداشت فرزندان موفق بهزیستی کل کشور که به همت بهزیستی استان فارس و با مشارکت فعال موسسه خیریه عطریاس نبوی  از شب گذشته مورخ ۲۲ / ۰۹ / ۹۶ با حضور میهمانان از سراسر کشور در  شیراز برگزار شد .

در صبح روز همایش با هماهنگی عوامل اجرایی موسسه خیریه عطریاس نبوی  میهمانان بهزیستی کل کشور همراه با اتوبوس به بازدید  از مقبره سعدیه ، حافظیه و  حرم مطهر احمدی و محمدی شاهچراغ (ع) دعوت شدند و در پایان میهمانان از دست تولیت آستان احمدی و محمدی حضرت آیت الله سید علی اصغر دستغیب متبرکه هایی را دریافت نمودند .

عصر روز همایش با حضور کلیه عوامل اجرایی بهزیستی استان فارس و مشارکت خیریه عطریاس نبوی مراسم نکوداشت فرزندان موفق بهزیستی کل کشوردر سالن همایش تخت جمشید هتل چمران شیراز آغاز گردید .

در ابتدای مراسم پس از قرآئت آیاتی از کلام الله مجید توسط صوت دلنشین قاری نوجوان کشوری جناب آقای محمدرضا معنویان سرود ملی آغاز گردید .

در طی این مراسم ،

دکتر محسنی بند پی معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در آئین نکو داشت فرزندان موفق بهزیستی در هتل شهید چمران شیراز با حضور دکتر ربیعی  وزیر تعاون کار ورفاه اجتماعی ومسوولین کشوری واستانی و ۱۱۱   نفر از این فرزندان موفق گفت:

به همه فرزندان عزیز و موفقی چون شما افتخار می کنیم .

ایشان ضمن تشکر از حمایت های وزیر از سازمان بهزیستی که موجب کسب رتبه برتر ارزیابی عملکرد در دوسال متوالی ودریافت لوح از رئیس جمهور بیان داشت:

یکی از سیاست ها ایجاد فرصت های مناسب جهت عدالت است که سازمان بهزیستی جهت محقق شدن این مهم سه برنامه راهبردی دارد که  موجب بالندگی وموفقیت فرزندان عزیزمان نیز شده است که عبارتند از :

۱-کوچک سازی مراکز شبه خانواده

۲- خانواده محوری برای جامعه هدف و فرزندانی که ما متولی شناسایی خلاقیت ،رشد ،آموزش ،پرورش وسلامت آنها هستیم .

۳- توانمند سازی فرزندان درزمینه  اشتغال ، شناسایی و پرورش استعدادها به هنگام جهت استفاده از شایستگی های علمی پژوهشی هنری ورزشی دینی و…..

در  اواسط این مراسم تعدای از فرزندان موفق بهزیستی به بیان نقطه نظراتی از نحوه چگونگی موفقیتشان در حضور وزیر محترم تعاون ، کار و رفاه اجتماعی پرداختند .

دکتر ربیعی وزیرتعاون کار و رفاه اجتماعی در آئین نکوداشت فرزندان موفق بهزیستی کشور  در شیراز گفت:فرزندان عزیزم از اینکه در جمع شما هستم بسیار خوشحالم وچنین بیان داشت من همواره فکر میکنم که جوهره انسانی و والای هر انسانی چگونه به دست می آید ؟وچه کسانی جوامع را متحول کرده اند ؟

از نگاه دینی تمام آنهایی که مبعوث شده اند مثل برخی از پیامبران اولوالعزم وجوامع کوچک و بزرگ جهانی را متحول کرده اند یا از داشتن  پدر محروم بوده اند و یا از هر دو نعمت پدر و مادر .

بزرگان جوامع در بسیاری موارد کودکان بوده اند که همت داشته اند

ایشان سپس بیان داشتند که : جامعه ای انسانی واخلاقی است که چنین افرادی در آن رشد کنند واگر غیر از این باشد مرده و محکوم به فناست ولی اکنون خوشبختانه موفقیت شما فرزندان عزیزعلائم حیات وپویایی است.

سپس میزان ارزش انسان ها را بسته به تاثیر مثبت آنها در جوامع دانست وگفت :شما بچه های موفق بدون شک جامعه را متحول خواهید کرد وموفق تر خواهید شد .

جامعه خلاق و نوآور و با اخلاق وخوشبخت جامعه ای است که امثال شما رشد و نمو دارد و من با بودن شما حس بسیار خوبی دارم و رشد شما بوی نسیم خوش در جامعه است .

ایشان در پایان خطاب به این فرزندان گفتند : زنده باشید و انشاالله قد برکشید و امید که در سایه شما دیگران و جامعه رشد کنند . ما همگی پشتیبان وحمایت گر و در کنار شمائیم و در دل و فکر ما همواره هستید و صمیمانه ترین احساسات و عواطف خود را نثار شما می کنم و دوستتان دارم .

در  این مراسم  از فرزندان موفق بهزیستی کل کشور توسط وزیر محترم و هیات همراه تجلیل به عمل آمد .

در پایان نیز کیک موفقیت فرزندان بهزیستی توسط وزیر محترم و یکی از معلولین موفق بهزیستی برش داده شد .

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار و اطلاعیه ها