خیریه مردمی عطر یاس نبوی

جشن تولد گروهی یکصد فرشته آسمانی عطریاس نبوی

بنام خداوندی ‌که مهربان بودن را در کالبد بشریت نهاد

در هیاهوی گذران روزهای پایانی سال ۱۳۹۶ و همزمان با جشن بزرگ نیکوکاری در آستانه سال نو شاهد رویداد فرهنگی خوب و بدیعی در شهر فرهنگ و ادب ،  شیراز بودیم ؛ که  برگ زرین دیگری از دفتر خاطرات خیریه مردمی عطریاس نبوی را رقم زد.

ویژه برنامه جشن تولد گروهی یکصد فرشته آسمانی عطریاس نبوی که با همت  موسسه خیریه عطریاس نبوی برگزار گردید و در آن تولد ، تعدادی از کودکان بی سرپرست و نیازمند تحت حمایت خیریه عطریاس نبوی به یمن قدوم مبارکشان و با حضور مسئولین ، خیرین گرانقدر ، اقشار مختلف مردم ، هنرمندان ، گروههای هنری استانی و کشوری ، صدا وسیما و خانواده های مددجویان و …  مورخ  ۹۶/۱۲/۱۴  در  شیراز برگزار گردید.

جشن تولد گروهی یکصد فرشته آسمانی عطریاس نبوی
جشن تولد گروهی یکصد فرشته آسمانی عطریاس نبوی

در این میان جمعی از اعضای محترم شورای اسلامی شهر شیراز من جمله سرکار خانم دکتر لیلا دودمان و جناب آقای مهندس پاک فطرت و  نیز مشاور محترم حقوقی استاندار فارس جناب آقای مهندس حسینی ، سردار رحمتی و شیهان متحد راد ، داور بین المللی کیوکوشین نیز حضور داشتند.

گلبرگ اول برنامه با سخنان آغازین مجری توانمند صدا و سیمای استان فارس ، فضایی احساسی و شاد را در آستانه سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) بر مراسم حاکم کرد .

گلبرگ دوم برنامه با بیانات عسکری مدیر خیریه عطریاس نبوی و عرض خیر مقدم خدمت مدعوین و میهمانان عزیز شروع شد.

جشن تولد گروهی یکصد فرشته آسمانی عطریاس نبوی
جشن تولد گروهی یکصد فرشته آسمانی عطریاس نبوی

 

در گلبرگ سوم برنامه پخش زنده موسیقی و آهنگهای شاد و کودکانه توسط گروه موزیسین  بود که به صورت ویژه و با خوانندگی هنرمندان مطرح و برجسته استانی و کشوری اجرا شد که حضار و میهمانان عزیز و مخصوصا کودکان حاضر در جشن ، شادی وصف ناپذیری را تجربه و از آن لذت بردند.

گلبرگ بعدی برنامه بریدن کیک  این فرشته ها به صورت دسته جمعی بود که توسط کودکان و به نمایندگی سرکار خانم دکتر لیلا دودمان  با کف زدن و خواندن شعر به بهترین نحو انجام شد.

یکی دیگر از گلبرگهای برنامه پخش کلیپ با موضوع مشارکت در ساخت بزرگترین پرورشگاه نگهداری از کودکان بی سرپرست در جنوب کشور با همت خیرین بود که در آن ، عسکری مدیر خیریه مردمی عطریاس نبوی مختصری در مورد اهداف ، فعالیتها ، رویکرد ها و به طور کلی رسالت خیریه توضیحاتی را برای میهمانان عنوان نمودند.

حسن ختام برنامه تقدیر و تشکر ویژه خانواده عطریاس نبوی از همراهی و همکاری خیرین و نیکوکاران  سخاوتمند  بود که توسط مدیر خیریه عطریاس نبوی صورت پذیرفت.

به پایان آمد این دفتر حکایت همچنان باقیست  …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار و اطلاعیه ها