خیریه مردمی عطر یاس نبوی

سال روز میلاد امام حسین (ع) گرامی باد

شعبان شد و پیک عشق از راه آمد       عطر نفس بقیه الله آمد                  
با جلوه سجاد و ابوالفضل و حسین       یک ماه و سه خورشید در این ماه آمد
سال روز میلاد امام حسین (ع) گرامی باد
سال روز میلاد امام حسین (ع) گرامی باد

موسسه خیریه عطریاس نبوی ضمن عرض تبریک به مناسبت میلادت با سعادت امام حسین (ع) ، شما همراهان همیشگی را به مطالعه حدیثی گهربار از امام حسین (ع) درباره یتیم نوازی دعوت می نماید : 

الإمامُ الحُسَینُ علیه السلام: مَن کَفلَ لَنا یَتیما قَطَعَتهُ عَنّا مَحَبَّتُنا باستِتارِنا، فَواساهُ مِن عُلومِنا الّتی سَقَطَت إلَیهِ حتّى أرشَدَهُ و هَداهُ، قالَ اللّه ُ عَزَّ و جلَّ: أیُّها العَبدُ الکَریمُ المُواسِی، أنا أولى بِالکَرَمِ مِنکَ، اِجعَلوا لَهُ یا مَلائکتی فی الجِنانِ بِعَدَدِ کُلِّ حَرفٍ عَلَّمَهُ ألفَ ألفِ قَصرٍ، و ضُمُّوا إلَیها ما یَلیقُ بِها مِن سائرِ النِّعَمِ.

امام حسین علیه السلام فرمودند: هر کس یتیمى از ما را که به سببِ در خفا و استتار بودن ما، به ما دسترسى ندارد سرپرستى کند و از علوم ما که نصیب او شده است در اختیار وى بگذارد و او را راهنمایى و هدایت کند، خداوند عزّ و جلّ فرماید: اى بنده کریم و غم خوار! من به کرم و بخشندگى از تو سزاوارترم. اى فرشتگان من! به تعداد هر حرفى که به او آموخته است، هزار هزار قصر در بهشت ها برایش بسازید و از دیگر نعمت هایى که در خور این قصرهاست به آنها اضافه کنید.

روابط عمومی موسسه خیریه عطریاس نبوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار و اطلاعیه ها