خیریه مردمی عطر یاس نبوی

نشست مدیرعامل خیریه با مدیر کل بهزیستی استان

جلسه مدیر خیریه عطریاس نبوی با مدیر کل بهزیستی استان فارس در خصوص ارتقاء کیفیت رسیدگی به امور مددجویان در سال ۹۷.

 به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه عطریاس نبوی، امروز یکشنبه مورخ ۹۷/۰۲/۰۲ عباس عسکری مدیر خیریه عطریاس نبوی در نشستی دوجانبه با مدیر کل بهزیستی استان فارس جناب آقای دکتر موسوی جلسه ای در خصوص افزایش امور رسیدگی به مددجویان تحت پوشش این خیریه برگزار کردند.

نشست مدیرعامل خیریه با مدیر کل بهزیستی

 

در این هم افزایی که در دفتر مدیرکل بهزیستی استان فارس و در جهت افزایش کیفیت خدمات رسانی به مددجویان تحت پوشش این موسسه برگزار گردید ، عباس عسکری مدیر خیریه عطریاس نبوی با بیان اینکه این موسسه هم اکنون مرکز نگهداری شبانه روزی از کودکان بی سرپرست می باشد از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته که تا کنون برای بیش ۵۰۰ خانوار از نیازمندان تحت پوشش این موسسه قرار دارند ، مطالبی را عنوان نمود.

نشست مدیرعامل خیریه با مدیر کل بهزیستی
نشست مدیرعامل خیریه با مدیر کل بهزیستی

در این گفتگو عباس عسکری، مدیر خیریه عطریاس نبوی از مشارکت های مردمی صورت گرفته در خصوص تامین جهیزیه ۱۰ نو عروس و کمک هزینه درمان جهت بستری و عمل یکی از مددجویان در بیمارستان رجایی که با همکاهنگی های واحد مددکاری موسسه صورت پذیرفته خبر داد.

نشست مدیرعامل خیریه با مدیر کل بهزیستی
نشست مدیرعامل خیریه با مدیر کل بهزیستی

دکتر موسوی مدیرکل بهزیستی استان فارس نیز ضمن تقدیر از فعالیت های صورت گرفته که از ابتدای سال جاری تا کنون جهت رسیدگی به امور مددجویان موسسه صورت پذیرفته مطلع شدند و از برنامه های پیش روی و چشم انداز های عملکردی مجموعه در سال ۹۷ که قرار است در جهت افزایش کیفیت خدمات رسانی به امور مددجویان صورت گیرد مباحثی را ذکر نمودند.
در پایان ایشان ضمن تقدیر از مدیرخیریه عطریاس نبوی از توجه همه جانبه ایشان به امور نیازمندان سپاس گزاری نمودند.

خیریه عطر یاس نبوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار و اطلاعیه ها