خیریه مردمی عطر یاس نبوی

ضیافت افطاری به ۳۰۰ مددجو در عطریاس نبوی

 

ماه ضیافت الهی که آغاز می شود، گویی در میان افرادی که دستشان به دهانشان میرسد رقابتی برای رنگین تر شدن سفره ها به راه می افتد و همه تلاش می کنند تا از دیگری عقب نمانند. در این روزها، سفره‌های مهربانی در سراسر شهرها و روستاها گسترانیده می‌شود تا بلکه دلی به دست آید و قلبی شاد شود. دیشب نیز در عطریاس نبوی چنین اتفاق زیبایی با همت دست های مهربان شما رقم خورد. 
طرح تکریم، اطعام و افطار ایتام و نیازمندان که تا پایان ماه ضیافت الهی ادامه دارد، همنوعان مستمند و نیازمند با همکاری و مشارکت خیران و موسسه خیریه عطریاس نبوی ، اطعام و اکرام می شوند و در این طرح تعداد زیادی از ایتام و همنوعان نیازمند و مستمند شهرستان شیراز بصورت ضیافت افطار، توزیع سبدهای کالا، سبدهای غذایی و غذای گرم اطعام می شوند.

 

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه عطریاس نبوی، دیشب مورخ ۹۷/۰۳/۰۸ در شب سیزدهم ماه مبارک رمضان مددجویان تحت پوشش این موسسه همراه با خانواده هایشان میهمان خیریه عطریاس نبوی بودند. در این ضیافت افطاری دسته جمعی که با حمایت خیرین توانمند مجموعه عطریاس نبوی در رستوران کما برگزار گردید، حدود ۳۰۰ نفر از خانواده های نیازمندان تحت پوشش این موسسه حضور داشتند. هدف از برگزاری این مراسم، اجرای طرح تکریم، اطعام و افطار ایتام و نیازمندان در هفته اطعام و اکرام ایتام و نیازمندان بوده است که این سنت حسنه اطعام و افطار ایتام و نیازمندان روزه دار مورد تاکید دین مبین اسلام بوده و همواره در بیان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام به آن اشاره و توصیه شده است. امید است تا با حمایت های بیشتر شما خیرین نیکوکار هر ساله توفیق برگزاری دوباره چنین مراسم هایی را داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار و اطلاعیه ها