خیریه مردمی عطر یاس نبوی

برپایی ضیافت افطاری توسط خیریه عطریاس نبوی

در شب بیست و پنجم ماه مبارک رمضان خیرین عطریاس نبوی میهمان ضیافت افطاری بودند.

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه عطریاس نبوی در واپسین روزهای باقیمانده تا پایان ماه پر خیر و برکت رمضان الکریم به رسم هر ساله این بار خیریه عطریاس نبوی میزبان جمعی از خیرین توانمند و واقفین نیک اندیش مجموعه بود.

در این ضیافت افطاری که هر ساله توسط مجموعه خیریه عطریاس نبوی برگزار می گردد، خیرین مجموعه در شب بیست و پنجم رمضان در ضیافتی سرآسر از نور و معنویت به دور هم گرد آمدند تا این بار نیز همگی هدف مشترکشان را دنبال کنند. این ضیافت افطاری با حضور میهمانان ویژه ای همراه بود. در ابتدا جناب آقای دکتر بذرافشان مدیرکل محترم کمیته امداد فارس و هیئت همراه به جمع عطریاس نبوی پیوستند و پس از آن جناب آقای دکتر موسوی مدیرکل محترم بهزیستی فارس و هیئت همراه با پیوستن به این جمع، ضیافت را کامل تر نمودند.

حضور اعضای شورای شهر شیراز نیز در این ضیافت کمرنگ نبود. سرکار خانم دکتر لیلا دودمان به نمایندگی از شورای شهر شیراز در این ضیافت افطاری نیز حضور داشتند. در ابتدای مراسم پس از شنیدن گلبانگ اذان میهمانان به برپایی نماز جماعت به اقامه حجت الاسلام و المسلمین پرنیان خوی پرداختند.

و پس از آن برنامه پذیرایی از میهمانان آغاز گردید. در خلال این مراسم، “عباس عسکری” مدیرخیریه عطریاس نبوی در این ضیافت افطاری ضمن خیر مقدم به کلیه مسئولین و خیرین که قبول زحمت فرمودند و در این مراسم حاضر شدند، گفت : حضور ملموس همه خیرین عزیز در این ضیافت افطاری بسیار اثر بخش بوده و جا دارد از حمایت ها و تلاشهای خیرین عطریاس نبوی و مسئولین در طول این سالها تقدیر و تشکر ویژه داشته باشم.

عباس عسکری اظهار داشت: ۶ سال است که خیریه عطریاس نبوی در شیراز فعالیت دارد و به لطف خدا بخوبی توانسته است با جلب مشارکت خیرین در حوزه های مختلف علی الخصوص کودکان بی سرپرست و بد سرپرست یار و یاور متولیان باشد وخوشبختانه جوانه های آن را امروز به چشم می بینیم. وی ادامه داد: پروژه ی عظیم و بسیار بزرگی که دارای بیش از ۳۵۰۰ متر مربع زیربنا جهت نگهداری از ۱۰۰ کودک بی سرپرست می باشد توسط خیریه عطریاس نبوی برای اولین بار قرار است در استان فارس احداث شود، از این رو همت شما خیرین نیک اندیش و واقفین عرصه مهربانی را می طلبد تا مشارکت هر چه بیشتر را در ساخت این مرکز نگهداری مختص کودکان بی سرپرست در شهر و دیار خود داشته باشید.

وی در انتها متذکر شد که کل هزینه پذیرایی این ضیافت از سوی ۳ تن از خیرین مجموعه تقبل شده و برای خیریه عطریاس نبوی هیچگونه هزینه ای را در پی نداشته است. در ادامه جناب آقای دکتر آزرمی، ریاست محترم بهزیستی شهرستان شیراز ضمن تشکر از مدیر خیریه عطریاس نبوی آرزوی توفیق روز افزون الهی را برای ایشان خواستار شد. در انتهای این مراسم سرکار خانم دکتر لیلا دودمان عضو محترم شورای شهر شیراز ضمن تشکر از همه عوامل و دست اندرکاران خیریه عطریاس نبوی که شبانه روزی در برگزاری این ضیافت تلاش کردند، لوح تقدیر ویژه ای به خیرینی که هزینه برپایی این جشن را متقبل شده بودند، اهداء نمودند. پایان این مراسم نیز با گرفتن عکس یادگاری عضو محترم شورای شهر شیراز در جمع صمیمی با کارکنان مجموعه خاتمه یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار و اطلاعیه ها