خیریه مردمی عطر یاس نبوی

برپایی جشن عید سعید فطر در پارک بعثت

 

به مناسبت عید سعید فطر، امسال نیز جشن با شکوهی همراه با پذیرایی توسط خیریه عطریاس نبوی با همکاری شهرداری منطقه یک شیراز در بوستان بعثت واقع در بلوار بعثت شیراز برگزار گردید.

در این مراسم جشن، جناب آقای صفری، معاونت محترم فرهنگی شهرداری منطقه یک شیراز حضور داشتند.

این ویژه برنامه جشن که در بوستان بعثت برگزار گردید؛ برنامه های شاد و متنوعی از قبیل اجرای موسیقی زنده توسط خوانندگان مطرح شیرازی، تقلید صدا، اجرای طنز، مسابقه ویژه کودکان، مداحی و موسیقی سنتی توسط روابط عمومی خیریه عطریاس نبوی جهت شادی حال شیرازی های عزیز تدارک دیده شده بود.

در خلال این مراسم، “عباس عسکری“ مدیر خیریه عطریاس نبوی درباره عملکرد خیریه تاکنون که همه و همه مدیون حمایت های خیرین نیک اندیش در طول سالهای جاری بوده است دقایقی را با مردم به گفتگو پرداخت.

عسکری، در پایان ضمن تشکر از همه هموطنانی که در این جشن حضور بهم رسانیدند و تشکر ویژه از مسئولین و دست اندرکاران در برپایی این مراسم، خاطر نشان کرد که با توجه به اطلاع رسانی های قبلی در خصوص ساخت اولین و مجهزترین پرورشگاه نگهداری-آموزشی ویژه کودکان بی سرپرست در شیراز، امید آن را داریم که با حمایت های شما مردم شریف بتوانیم طی چند ماه آتی عملیات احداث پرورشگاه در گلدشت حافظ را شروع کنیم.

پس از خاتمه صحبت های مدیر موسسه خیریه از جناب آقای صفری، معاونت محترم فرهنگی شهرداری منطقه یک شیراز که مساعدت و همکاری بسیار خوبی را در برپایی این مراسم داشتند دعوت به عمل آمد تا دقایقی را با مردم به گفتگو بپردازند.

جناب آقای صفری، ضمن تبریک عید سعید فطر از همه عوامل و دست اندرکارانی که شبانه روزی و بی وقفه تلاش کردند تا این جشن به نحو احسن برگزار گردد، تشکر و قدردانی به عمل آوردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار و اطلاعیه ها