خیریه مردمی عطر یاس نبوی

هفته نامه عطر یاس نبوی راه اندازی شد

هفته نامه عطر یاس نبوی راه اندازی شد. یکی از مهم‏‏‏ ترین اهداف عطر یاس نبوی شفاف سازی و اطلاع رسانی از فعالیت ها و نحوه توزیع کالاها و وجوهی است که شما خیرین گرامی به دست این موسسه می سپارید.

از این رو وظیفه خود دانستیم تا هر هفته، گزارش کاملی از عملکرد، دستاوردها، کالا های اهدایی به مددجویان و سایر فعالیت های خود را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم. شنبه هر هفته، هفته نامه عطر یاس نبوی به صورت آنلاین بر روی وبسایت موسسه قرار خواهد گرفت. دسترسی به هفته نامه از طریق صفحه اصلی موسسه  و دسترسی به آرشیو کامل هفته نامه، از زیر مجموعه فعالیت های خیریه امکان پذیر می باشد.

هفته نامه خیریه عطر یاس نبوی راه اندازی شد

شما همراهان گرامی میتوانید در بخش نظرات که در پایان مطلب هر هفته نامه قرار دارد، ما را از نظرات، پیشنهاد و یا انتقادات خود مطلع سازید.

هفته نامه عطر یاس نبوی شنبه هر هفته به صورت آنلاین منتشر شده و از طریق شبکه رسمی اینستاگرام موسسه به آدرس kheyriye_yasenabavi و سامانه پیامکی اطلاع رسانی خواهد شد. برای پیوستن به شبکه پیامکی عطر یاس نبوی، در صفحه اول وبسایت، شماره موبایل خود را وارد کرده و بلافاصله به خانواده عطر یاس نبوی بپیوندید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار و اطلاعیه ها