خیریه مردمی عطر یاس نبوی

جشن بزرگ روز جهانی کودک به همت بهزیستی

جشن بزرگ روز جهانی کودک به همت بهزیستی شهرستان شیراز و کانون توسعه و همیاری مهدهای کودک برگزار شد.

مدیر بهزیستی شهرستان شیراز در این جمع با اشاره به نقشی که برای مهدکودک در انتقال ارزش‌های جامعه در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: تمامی نظارت‌ها با هدف انتقال ارزش‌های انقلابی، فرهنگی و اجتماعی به کودکان در این مراکز از سوی بهزیستی انجام می‌شود.

حمید آزرمی افزود: دستگاه‌های نظارتی باید به مهد کودک به عنوان مراکز فرهنگی نگاه کنند و این مراکز را به عنوان مرکز تجاری یا بنگاه اقتصادی مورد توجه قرار گیرد.

آزرمی با اعلام تحصیل ۲۵هزار کودک در مهد کودک‌های شهری و روستایی استان عنوان کرد: در این مراکز فرهنگ پذیری و جامعه پذیری به عنوان اصل بنیادین کودک به بهترین روش‌های علمی از سوی بهزیستی دنبال می‌شود.

مدیریت بهزیستی شهرستان شیراز با اشاره به کودکان کار که بعضا برخی از آنها تبعه و افغان نیز هستند بیان کرد: حدود ۳۰۰ کودک کار در مراکز بهزیستی شیراز نگهداری می‌شوند.

جعفری روابط عمومی بهزیستی شیراز نیز با تبریک این ایام با تقدیر از زحمات مدیریت بهزیستی شیراز و کارشناسان حوزه امور اجتماعی و مهدهای کودک گفت: به لطف خدا کارهای بسیار خوبی در شیراز با همکاری کانون توسعه و همیاری مهد های کودک انجام پذیرفته است مهدهای تحت نظارت بهزیستی شیراز با نظارت کارشناسان خود سعی در ارتقاء مهدهای کودک جهت به روز کردن آموزش ها دارد و رفع مشکلات و چالشهای آنها را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار و اطلاعیه ها