خیریه مردمی عطر یاس نبوی

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

 

 

کوهنوردی خیریه عطر یاس

به گزارش روابط عمومی خیریه عطر یاس نبوی شیراز برنامه کوهنوردی جهت شاداب سازی روحیه کودکان و نوجوانان خانه کودک خیریه در کوه دراک شیراز برگزار شد.

مدیر خیریه عطر یاس نبوی شیراز گفت : این برنامه با حضور کودکان خانه کودک و کارکنان خیریه و خیرین در رشته کوه های دراک شیراز برقرار شد .

وی افزود : یکی از بهترین راهکارهای شادابی برای کودکان حضور در طبیعت و ورزش در کنار دیگر کودکان است و با برنامه ریزی های انجام شده توسط تیم ورزشی خیریه اینگونه برنامه های ورزشی تفریحی در دستور کار قرار گرفته است .

مدیر خیریه یاس نبوی گفت :ورزش می تواند در شخصیت‌سازی و رشد کودک تأثیر فراوانی داشته باشد. این گونه فعالیتهای ورزشی وسیله کسب تجربه‌های پرارزشی است که کودکان در خلال آن از جنبه های اجتماعی و روانی به رشد و تعالی شخصیت میرسند و همچنین در صورت حضور فعال و مستمر در فعالیتهای ورزشی ازنظر بدنی نیزاز آمادگی ویژه ای برخوردار میباشند .

عسکری در پایان با تشکر ویژه از خیرین که با حضور خود در مراسمات مختلف و برنامه های ورزشی در کنار کودکان ما هستند

افزود ما به عنوان خدمتگذاران این کودکان از حضورخیرین در این برنامه ها که باعث شادی بچه های خانه کودک خیریه میشود استقبال کرده و خواستار حضور بیشتر و پر شور خیرین عزیز در برنامه بعدی کوهنوردی بچه هاهستیم .

 

لازم به ذکر است خیرین عزیز گرانقدر میتوانند با مراجعه حضوری به دفتر مرکزی خیریه عطر یاس نبوی شیراز واقع در معالی آباد خیابان خلبانان کمک های نقدی و غیرنقدی خود را تحویل دهند و همچنین در صورت تمایل اگر قصد کمک و سرپرستی کودکان خاص خیریه عطر یاس را دارند نیز با مراجعه

به دفتر خیریه در اینگونه فعالیتها شریک شوند. منتظر قدوم سبزتان در کنار خود هستیم .

هم اکنون میتوانید از طریق این درگاه به کودکان بی سرپرست خیریه کمک نمایید

کمک به عطر یاس نبوی

آدرس اینستای خیریه:

اینستاگرام عطریاس نبوی

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار و اطلاعیه ها