خیریه مردمی عطر یاس نبوی

بازدید شهردا صدرا

شهردار شهر جدید صدرا از مجموعه عطر یاس نبوی بازدید کردند

 

به گزارش روابط عمومی عطر یاس نبوی شیراز ، جناب آقای دکترپرنیان شهردار صدرا و همراهان از مجموعه عطر یاس نبوی بازدید کردند.

 

مدیرعامل مجموعه یاس نبوی شیراز گفت : پرنیان شهردار صدرا ضمن بازدید از مجموعه و فعالیتهای در حال انجام و از نحوه خدمات رسانی به خانواده های تحت تکفل خیریه  و آموزشهایی که به کودکان خانه کودک ارائه میشود را مورد ارزیابی قرار داده و بابت این فعالیتها ازمدیر و کارکنان مجموعه عطر یاس نبوی بخاطر خدمت رسانی مستمر و کوشا بودن در فعالیتهای مردمی تشکر کردند .

دکتر پرنیان شهردار مردمی صدرا در این بازدید اذعان کرد : در این بازدید ضمن تقدیر خیرین این موسسه و آرزوی توفیق روزافزون و با اشاره به اینکه شیراز جزو برترین های استان در زمینه خیرین می باشد گفت: خیرین با خداوند متعال معامله کرده اند و دلهای آنها همچون دریاست  انتظار تقدیر و تشکر را ندارند .

دکتر پرنیان افزودن :اقدامات انسان دوستانه ای که در این موسسات صورت می گیرد علاوه بر اینکه مردم را ترغیب به نوعدوستی می کنند، کمک حال مردمی  نیز در زمینه پوشش خانواده های آسیب پذیر نیز هستند.


شهردار صدرا با اشاره به خدمات موسسه عطر یاس نبوی اظهار کرد: کمک به رفع مشکلات معیشتی، درمانی، تحصیلی و ایجاد تسهیلات در امر ازدواج و همچنین حرکت بزرگ و انسان دوستانه عطریاس در ساخت فنی ترین و مجهزترین مجموعه نگهداری کودکان انجام گرفته که باید از زحمات این موسسه قدرانی نمود.

 

عسکری افزود : شهردار صدرا در بحث ساخت مجهزترین مجموعه نگهداری از کودکان بی سرپرست که در گلدشت حافظ در حال ساخت میباشد اعلام حمایت کرده و ابراز کردند که در حد توان در کنار این مجموعه در باب ساخت این مجموعه عظیم حضور خواهند داشت .

 

عسکری در ادامه گزارش خود در این بازدید گفت : مجموعه عطر یاس نبوی مجموعا ۲۳ روانشناس را استخدام کرده که در بین آنها دو مادر یار، دو سر آشپز و دو پرستار در حال خدمت رسانی به کودکان بی سرپرست مجموعه عطر یاس نبوی بصورت شیفت بندی شده میباشند .

 

عسکری در پایان ضمن تشکرو قدردانی از بازدید شهردار صدار از مجموعه عطر یاس نبوی از همه مردم و خیرین در باب کمک به این مجموعه یاری طلبیده و درخواست داشته که ما را همچون گذشته در یاری رساندن به خانواده های مستمند و اقشار ضعیف جامعه و این کودکان که ولی نعمتان همه هستند وظیفه انسانی خود را در حد کمال به انجام برسانیم .

 

لطفا رسانه اخبار ما در گروه های مجازی خود باشید.

لازم به ذکر است خیرین عزیز گرانقدر میتوانند با مراجعه حضوری به دفتر مرکزی خیریه عطر یاس نبوی شیراز واقع در معالی آباد خیابان خلبانان کمک های نقدی و غیرنقدی خود را تحویل دهند و همچنین در صورت تمایل اگر قصد کمک و سرپرستی کودکان خاص خیریه عطر یاس را دارند نیز با مراجعه به دفتر خیریه در اینگونه فعالیتها شریک شوند. منتظر قدوم سبزتان در کنار خود هستیم .

هم اکنون میتوانید از طریق این درگاه به کودکان بی سرپرست خیریه کمک نمایید

خیریه مردمی عطر یاس نبوی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار و اطلاعیه ها