خیریه مردمی عطر یاس نبوی

فاطمه عسکری رئیس هیئت‌مدیره این خیریه گفت، شاخص‌ترین فعالیت مرکز خیریه عطر یاس نبوی، ساخت فنی‌ترین مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست ایران در  شیراز است.

به گزارش روابط‌ عمومی خیریه عطر یاس نبوی رئیس هیئت ‌مدیره خیریه عطر یاس نبوی با ذکر این که این مرکز پس از تکمیل، ظرفیت پذیرش دویست کودک را دارد گفت: در حال حاضرنیز به تعدادی ازکودکان بی سرپرست در دو مرکزتحت پوشش این خیریه خدمت رسانی می شود . وی نگهداری از کودکان بی سرپرست در مرکز نوباوگان و کودکان خیریه مردمی عطر یاس نبوی را  ازدیگر فعالیتهای شاخص این خیریه برشمرد.

عسکری گفت دو هزار نفر در قالب ۵۳۸  خانواده تحت پوش این مرکز قرار دارند که شامل زنان بی سر پرست ، بد سرپرست ، بیماران سرطانی ، معلولین نیازمند کمک های درمانی، بیماران خاص و افراد نیازمند می شود .

وی از تحت پوشش قراردادن همه افراد نیازمند حمایت از سوی این مرکز بدون محدودیت در جنس و سن خبر داد و افزود در حوزه تأمین جهیزیه برای دختران نیازمند در شرف ازدواج نیز این مرکز فعالیت‌های خوبی داشته است.

وی دیگر فعالیت‌های خیریه عطر یاس نبوی را شامل تهیه سیسمونی، ارائه کمک‌های مشاوره‌ای و اشتغال‌زایی برای توانمندسازی افراد تحت پوشش بر شمرد .

عسکری توزیع ماهیانه سبد کالا بین خانواده‌های تحت پوشش و تهیه و توزیع لوازم آموزشی و نوشت افراز موردنیاز کودکان این خانواده‌ها را از دیگر فعالیت‌های این مرکز برشمرد.

رئیس هیئت‌مدیره خیریه عطر یاس نبوی، خدمات مرکز در حوزه پزشکی را شامل خدمات دندانپزشکی و چشم‌پزشکی برشمرد و گفت، با درمانگاه حکیم قراردادی داریم که افراد تحت پوشش را تا سقف معین به شکل رایگان درمان می‌کند.

وی همچنین از ارائه پرداخت حق رهن مسکن بعضی از مددجویان  خبر داد و گفت: جمع‌آوری نذورات مردمی خصوصاً در اعیاد و مناسبت‌های مذهبی و توزیع آن بین نیازمندان از دیگر فعالیت‌های مرکز خیریه مردمی عطر یاس نبوی  است که شامل عقیقه برای نوزادان و خدمت لوح و تاج‌گل نیز می‌شود.

رئیس هیئت‌مدیره خیریه عطر یاس نبوی،عموم مردم ، خیرین و نیک‌اندیشان کشور را در جهت کمک به خیریه مردمی عطر یاس نبوی که بانی ساخت فنی‌ترین خانه‌نگهداری از کودکان بی‌سرپرست ایران شده است یه یاری طلبید.

جهت مشارکت در ساخت مجتمع شبانه‌روزی نگهداری از کودکان بی‌سرپرست عطر یاس نبوی کلیک  کنید.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار و اطلاعیه ها