خیریه مردمی عطر یاس نبوی

 

فاطمه عسکری رئیس هیئت‌مدیره خیریه مردمی عطر یاس نبوی به نیابت از خیرین، هیئت‌مدیره و پرسنل خیریه مردمی عطر یاس نبوی، خبر شهادت جانکاه آیت‌الله حاج سید ابراهیم رئیسی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و جناب دکتر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و جمع دیگری از همراهان پرتلاش و صدیقشان حین انجام‌وظیفه را تسلیت گفت.

به گزارش روابط‌ عمومی عطر یاس نبوی، فاطمه عسکری افزود: آن گونه که رهبر انقلاب در پیامشان ایشان را این‌گونه یاد کردند که ” رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت و در این حادثه‌ی تلخ، ملت ایران، خدمتگزار صمیمی و مخلص و با ارزشی را از دست داد”.

به‌راستی که او یاور محرومان بود و این ضایعه غمی جانکاه و دردی الیم بر پیکر هر ایرانی دلسوزی است که قدر فداکاری و از خود گذشتی در راه آبادی و سربلندی ایران را می‌داند. ما نیز به نوبه خود در خیریه مردمی عطر یاس نبوی این درد جانکاه را به محضر ولی‌عصر ارواح نا فدا، مقام معظم رهبری، هیئت دولت و نماینده عالی دولت در استان و نماینده ولی‌فقیه در استان فارس تسلیت و تعزیت گفته از درگاه ربوبی شادی روح و آمرزش همه خادمین به ملت بزرگ ایران و کارگزاران صدیق نظام اسلامی را خواهانیم.

 فاطمه عسکری رئیس هیئت‌مدیره خیریه مردمی عطر یاس نبوی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار و اطلاعیه ها