خیریه مردمی عطر یاس نبوی

فاطمه عسکری رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه عطر یاس نبوی طی پیامی فرارسیدن روز پدر و میلاد باسعادت حضرت علی(ع) و روز مددکار را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست عطر یاس نبوی، در بخشی از این پیام آمده است:
فرا رسیدن میلاد مولود کعبه ، روز پدر و سالروز گرامیداشت یگانه مددکار عالم حضرت علی (ع) را خدمت همه پدران و مددکاران سرزمین مهربانی و خوبی ها ، ایران مقتدر و بزرگ تبریک عرض می نمایم.

مددکار تو را می گویم: ای یار فداکار و با ایمان، ای مددکار مهربان، روزت که روز میلاد همه خوبی هاست و روز تولد امیر مومنان (ع) حضرت مولاست مبارک باد.

همکارم تو را می گویم که چشم عزیزانی هستی که چشمی برای دیدن ندارند ، دست افرادی هستی که دستی برای گرفتن ندارند، پای خوبانی هستی که پایی برای آمدن و طلب کردن ندارند ، تفکر افرادی هستی که ذهنی پویا و فعالی را ندارند تا مطالبه کنند.

مددکاری یعنی عشق ، عشق به همنوع و عشق به خوبی کردن و فراموش کردند.

مددکاری شغل نیست ، عشق ورزیدن به انسانیت و انسان بودن است ، مددکاری یعنی وارث خلق علوی و پیرو اهل بیت (ع) بودن ، این روز را خدمت جامعه بزرگ مددکاری سرزمینم تبریک عرض نموده و برای فرزندان سرزمینم توفیق و پیروی از پیشوای متقیان مولی الموحدین علی (ع) و دستگیر از توان خواهان و نیازمندان با حفظ کرامت والای انسانی را مسئلت دارم.

بدینوسیله ولادت با سعادت یگانه مددکار عالم علی (ع) را خدمت همکاران پرتلاش خودم در مراکز نگهداری از کودکان بی سرپرست عطر یاس نبوی تبریک و توفیقات روزافزون را مسئلت دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار و اطلاعیه ها