خیریه مردمی عطر یاس نبوی

هر نیکوکار یک آب معدنی (جهت زلزله زده گان)

إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعونَ 

متاسفانه در زلزله ۷.۳ ریشتری شب گذشته که مناطق وسیعی از غرب کشور را در بر گرفته بود ، تعدای از هموطنانمان جان خود را از دست دادند. خبر ها حاکی از آن است که با توجه به مشکلات پیش آمده در تامین آب و خرابی تاسیسات های فاضلاب و بهداشتی در مناطق آسیب دیده ، مردم شهرستان های آسیب دیده به شدت نیازمند آب هستند. با وجود اینکه آب و برق برخی شهرستانها وصل شده اما به دلیل ترس ، اضطراب و تخریب بالا مردم حاضر به بازگشت به منازل نیستند و با این شرایط نیاز به  آب شدت می‌یابد. هر نیکوکار یک آب معدنی جهت زلزله زده گان  

هر نیکوکار یک آب معدنی
هر نیکوکار یک آب معدنی

 موسسه خیریه عطریاس نبوی ضمن عرض تسلیت در پی وقوع این حادثه دلخراش و ابراز همدردی درگذشت جمعی از هموطنان ، در اقدامی جهادی و خداپسندانه تمایل دارد جهت کمک به حال و رفاه مسدومین و آوارگان آب معدنی برای مسدومین و گرفتاران حادثه زلزله ارسال نماید.

در این زلزله ۷۰ درصد منازل شهرهای ازگله و تازه‌آباد به صورت ۱۰۰ درصدی دچار خسارت شده‌اند و ۷۰ درصد روستاها نیز بین ۶۰ تا ۱۰۰ درصد خسارت دیده‌اند.

بیشترین خسارت زمین‌لرزه نیز در شهرهای ثلاث‌باباجانی و سرپل‌ذهاب به بار آمده است. هر نیکوکار یک آب معدنی جهت زلزله زده گان

هر نیکوکار یک آب معدنی
هر نیکوکار یک آب معدنی

از این رو خواهشمند است جهت همکاری در کمک به ارسال آب معدنی ها برای هموطنان آسیب دیده به دفتر موسسه مراجعه و یا با شماره های ذیل تماس حاصل فرمائید.

آدرس  :    شیراز/ معالی آباد / کوی خلبانان/ موسسه خیریه عطریاس نبوی

تلفن های تماس  :        ۳۶۳۵۲۶۳۱-۰۷۱     /     ۳۶۳۵۲۶۳۲-۰۷۱  / ۰۹۱۷۴۳۳۶۱۲۸

شماره حساب جام ملت خیریه    :     ۴۲۸۱۵۰۳۹۵۱

شماره کارت ملت خیریه   :     ۹۸۲۸-۷۰۰۷-۳۳۷۷-۶۱۰۴

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار و اطلاعیه ها