خیریه مردمی عطر یاس نبوی

کسب مقام برتر زکات استان فارس توسط خیریه عطریاس نبوی

 

خیریه عطریاس نبوی از دیدگاه کمیته امداد استان فارس عنوان مقام برتر زکات را دریافت نمود.

خیریه عطریاس نبوی (مرکز نگهداری شبانه روزی از کودکان بی سرپرست) از دیدگاه کمیته امداد امام خمینی استان فارس به عنوان خیریه برتر در امر زکات معرفی گردید.
در جلسه شورای زکات شیراز که در محل فرمانداری شیراز برگزار گردید مهندس تبادار؛ استاندار فارس، دکتر عالیشوندی؛ فرماندار شیراز، دکتر بذرافشان؛ مدیر کل کمیته امداد استان فارس، دکتر موسوی؛ مدیر کل بهزیستی استان فارس، آیت الله دژکام؛ امام جمعه شیراز و حجت الاسلام جعفری؛ مسئول اجرایی زکات استان فارس حضور داشتند.

کسب مقام برتر زکات استان فارس

در این جلسه به بررسی فرهنگ زکات و اینکه باید مردم را با این فرهنگ واجب هر چه بیشتر آشنا کرد پرداخته شد. زکات یکی از عوامل مهم در کاهش فاصله طبقاتی در جامعه محسوب میشود. چرا که بسیاری از ناهنجاری های شکل گرفته ناشی از فقر است و از این رو بایستی زکات در جامعه تسری پیدا کند و این واجب دینی در جامعه هر چه بیشتر نشر داده شود.
ادای این واجب دینی و اجرای صحیح آن خصوصا در عید سعید فطر (“زکات فطریه”) موجب میشود که هر ساله بخش قابل توجهی از مشکلات نیازمندان و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی، بهزیستی و مراکز خیریه استان را حل نماید.
از این رو کمک های مردمی حاصل از زکات به خیریه ها بایستی مورد ساماندهی قرار گیرد تا این کمک ها به دست نیازمندان واقعی برسد.
پایان این جلسه با تجلیل از مودیان برتر زکات شیراز خاتمه یافت که خیریه عطریاس نبوی مقام برتر این لیست را به خود اختصاص داده بود.

کسب مقام برتر زکات استان فارس

 

در ادامه شما را به دیدن خبر رسمی این نشست دعوت مینماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار و اطلاعیه ها