خیریه مردمی عطر یاس نبوی

اولین دست به دست با هم با عطر یاس نبوی

اولین دست به دست با هم را به پایان رساندیم. دیروز در پست ارسالی بر روی صفحه رسمی اینستاگرام عطر یاس نبوی صحبت از راه اندازی کمپینی با نام #دست_به_دست_باهم شد. هدف از این کمپین تهیه یک وعده غذایی کوچک و توزیع آن بین کارتن خواب ها و افرادی بود که بدون سرپناه و بعضا با شکمی گرسنه در گوشه ای از این شهر به خواب میروند.

اولین دست به دست با هم با عطر یاس نبوی

دیروز مورخ ۹۷/۶/۱۲ شروع اولین دست به دست با هم بود و با تهیه وعده غذایی کوچکی که شامل ساندویچ خانگی، میوه، آبمیوه، کیک، شکلات، دوغ و آب معدنی بود راهی منطقه ای در ابتدای ورودی شهرمان شیراز شدیم. منطقه ای که پیدا کردن حداقل امکانات برای داشتن یک زندگی وقت میبرد و تنها چیزی که به عنوان سرپناه می‌توان از آن نام برد، بوته های خار، سنگ و خاک بود. مدیر موسسه عطر یاس نبوی، جناب دکتر عسکری به همراه جمعی از یاران موسسه مواد غذایی را بین ده ها نفر توزیع کرده و با کسب اجازه از این عزیزان، گزارش تصویری کوتاهی نیز تهیه گردید که  شما را به مشاهده آن دعوت می‌نماییم.

همچنین اگر تا کنون صفحه رسمی اینستاگرام موسسه را دنبال نکرده‌اید، احتراما از شما دعت می‌کنیم تا همین حالا به جمع چند هزار نفره ما در اینستاگرام ملحق شوید. برای مشاهده صفحه رسمی ما، بر روی این لینک کلیک فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار و اطلاعیه ها